اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیادشهید انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

رعایت نکردن آیین‌نامه جذب 25 درصد از سوی ادارات

خبرگزاری فارس: رئیس بنیادشهید انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از ادارات و نهادها به خصوص شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی خواست در جذب پرسنل خود آیین‌نامه جذب 25 درصد ایثارگران را رعایت کنند.

رعایت نکردن آیین‌نامه جذب 25 درصد از سوی ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از  اهر، بهلول نعمتی ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدای شهرستان اهر از راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی ایثارگران برای ارتقاء علمی و تحصیلی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران خبر داد و افزود: با تمهیدات لازم شاهد ادامه تحصیل خانواده‌های شاهد و ایثارگر با هزینه رایگان در این مرکز دانشگاهی باشیم.

وی از ادارات و نهادها به خصوص شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی خواست در جذب پرسنل خود آیین‌نامه جذب 25 درصد ایثارگران را رعایت کنند.

نعمتی ادامه داد: معاونت راهبردی و نیروی انسانی ریاست جمهوری با اعلام صریح این موارد را بخشنامه کرده که امیدواریم اداراتی که به شرکت‌ها و بخش خصوصی نظارت دارند و به عملیاتی کردن بخشنامه ریاست جمهوری در جذب فرزندان ایثارگران اهتمام جدی داشته باشند.

نعمتی از تحصیل هفت هزار دانشجو و 4 هزار دانش‌آموز شاهد در مراکز آموزش عالی و مدارس استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: بنیاد شهید از این دانشجویان حمایت لازم را به عمل می آورد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر نیز از فراهم شدن زمینه اشتغال برای 113 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر در بخش دولتی و خصوصی خبر داد.

محمد ابراهیمی گفت: 22 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر در مراکز و ادارات دولتی مشغول به کار شده‌اند و 52 نفر نیز با دریافت وام خود اشتغالی نزدیک به 5 میلیارد ریال و  2 میلیارد ریال از محل اعتبارات و تسهیلات بانکی مشاغل خانگی زمینه برای اشتغال 37 نفر فراهم شده است.

وی، اظهار امیدواری کرد، بخش خصوصی و شرکت‌ها نیز با لحاظ قانون جذب 25 درصدی ایثارگران شاهد اشتغال کامل خانواده‌های ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/60003/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول