اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس:

موفق‌ترین مدیر پاسخگوترین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: مدیری موفق است که بیشترین پاسخگویی را به افکار عمومی داشته باشد.

موفق‌ترین مدیر پاسخگوترین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز‏‏ سید علی‌نقی لقمانی صبح امروز در سومین دوره آموزشی رابطان روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی به جایگاه افکار عمومی باز می‌گردد.

وی افزود: مدیران ارشد کشورهای دنیا به گونه‌ای رفتار و سخنان خود را تنظیم می‌کنند که پاسخگوی افکار عمومی باشند.

لقمانی تصریح کرد: در جامعه بشری امروز بسیاری از جنگ‌های فیزیکی گذشته به جنگ‌های تبلیغاتی و روانی بدل شده و آن طرفی که بهتر بتواند افکار عمومی را قانع کند برنده این بازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس اضافه کرد: در یکی از جلسات استانی فیلمی از زلزله آذربایجان پخش شد که تاثیر آن در جذب مردم به مقاوم‌سازی از ساعت‌ها صحبت و جلسه رسمی بیشتر بود.

وی خاطرنشان کرد: به کارگیری ابزاری که در تفهیم سریع مطالب اثر دارد هنر روابط عمومی است چرا که مردم آنقدر گرفتار هستند که اگر پیامی هنرمندانه جذاب و سریع به آنها ارائه نشود‏ به آن توجه نمی‌کنند.

لقمانی افزود: اگر چه یک انسان قابل قیمت‌گذاری مادی نیست، اما در محاسبات اقتصادی ارزش مادی جان یک انسان به دلیل هزینه‌هایی که برای آن صورت گرفته است 5 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: تعداد هر خانوار روستایی 4.8 معادل پنج نفر است که بدین ترتیب با وقوع زلزله و از دست رفتن یک خانواده روستایی حدود 50 میلیارد تومان ضرر متوجه کشور می‌شود، در حالی که با هزینه 12 میلیون تومان می‌توان یک خانه را بهسازی و مقاوم‌سازی کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در همین زمینه از زلزله‌های مصنوعی ساخته دست بشر و لزوم آمادگی برای مقابله با آن سخن گفت و اظهار داشت: دانش امروز بشر به جایی رسیده که با بمباران امواج انرژی نهفته در گسل‌ها را تقویت کرده و کانون زلزله را جابه‌جا و از گسل‌های زیر زمین مخرب‌ترین سلاح را می‌سازد.

به گزارش فارس، در این جلسه رابطان روابط عمومی بنیاد مسکن فارس در کلاس‌های آموزشی دوره حضور یافتند و بنابر نظرات مثبت فراگیران در دوره‌های قبل در این دوره نیز سرپرست خبرگزاری فارس به ارائه مطالبی در زمینه خبرنویسی و روش‌های اطلاع رسانی کارآمد پرداخت.

انتهای پیام/ 2448/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول