اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

دریافت سند مالکیت 83 درصد واحدهای روستایی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 83 درصد واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی سند مالکیت دریافت کردند.

دریافت سند مالکیت 83 درصد واحدهای روستایی در آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهایی که فاقد سند مالکیت هستند اقدام به صدور سند ملکی می‌کند.

وی تصریح کرد: مقدمات کار در این زمینه فراهم شده و قرار است طبق ماده 122 در سه شهر سیه چشمه چالدران، قره‌ضیاء‌الدین چایپاره و پلدشت از طریق ادارات بنیاد مسکن سند ملکی برای واحدهای مسکونی فاقد سند ارائه شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: در اجرای این طرح به تمام اماکن مسکونی و تجاری سند ملکی صادر می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در این سه شهرستان 15 هزار نفر سند دریافت کنند.

این مسئول اعلام کرد: تاکنون به 143 هزار واحد مسکونی روستایی سند مالکیت صادر شده که 73 درصد روستاهای آذربایجان غربی را شامل می‌شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال جاری به 160 هزار واحد برسد که 83 درصد واحدهای روستایی استان را شامل می‌شود.

وی اذعان داشت: یکی از مطالبات مردم چایپاره صدور سند ملکی بود و در این سال‌ها از نظر مشکلات و نیازی که مردم از نظر ضمانت‌های بانکی و حقوقی داشتند همین سندهای ملکی بود که مجلس مقدمات صدور ملکی در این شهرستان را فراهم کرد و تا چند روز آینده بنیاد مسکن اقدام به جمع‌آوری مدارک و تشکیل پرونده خواهد کرد.

انتهای پیام/61006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول