اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان خبر داد

اجرای 37 طرح بازنگری در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از اجرای 37 طرح بازنگری در روستاهای استان زنجان خبر داد.

اجرای 37 طرح بازنگری در روستاهای استان زنجان

احمد حاجی‏زاده امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح‏های‌ هادی به سه بخش تقسیم‌بندی می‌شود که یکی از آن‏ها بخش‌ها بازنگری طرح‏های هادی است که در حال حاضر روستاهای هدف بازنگری در دست است.

وی روستاهای هدف در طرح بازنگری را جزو اولویت‌های بنیاد مسکن عنوان کرد و افزود: روستاهایی در این طرح قرار می‌گیرند که بیش از 10 سال از انجام طرح هادی آن گذشته و نیاز به بازنگری مجدد دارند، چراکه مطالعات آنها 10 ساله است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: اعتباری بالغ بر 812 میلیون تومان برای طرح‌های بازنگری روستاها تخصیص پیدا کرده است که برای پروژه‌های مورد نظر اختصاص خواهد یافت.

حاجی‏زاده پیشرفت طرح‌های بازنگری را قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها در مجموع 50 درصد است و تلاش می‌شود تا در ماه‌های آینده توسعه در خور توجهی در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها صورت گیرد.

وی افزود: هشت روستا در شهرستان ابهر، شش روستا در ایجرود، 21 روستا در خدابنده، 22 روستا در زنجان و 11 روستا در طارم مجموع طرح‌های بازنگری هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه پروژه‌های طرح بازنگری شهرستان خرم‌دره به اتمام رسیده است گفت: در شهرستان ماهنشان نیز مجموعاً 15 روستا در دست اقدامات بازنگری قرار دارد که پیشرفت مناسبی در آن صورت گرفته است.

حاجی‌زاده اظهار کرد: از دیگر طرح‌های در دست اقدام، روستاهای عالم روستایی است که با اعتبار 940 میلیون تومان در دست اقدام است.

وی همچنین به پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های خانه‌های عالم روستایی اشاره کرد و گفت: خانه‌های عالم چهار روستا در زنجان، دو روستا در خدابنده و ماهنشان و سه روستا در طارم در قالب طرح عالم روستایی در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان ابهر طرحی برای اجرای عالم روستایی در دست اقدام نیست.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول