اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

بصیرت و هوشیاری، پیش‌نیاز مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و هوشیاری، پیش‌نیاز مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است.

بصیرت و هوشیاری، پیش‌نیاز مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است

 عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در حفظ و تقویت فرهنگ و اعتقادات دینی خانواده و جامعه اظهار کرد: از نظر مکتب الهی اسلام تفاوتی میان زن و مرد در ایمان، انجام تعهدات دینی و عمل صالح در جامعه نیست ولی جنبه آموزگاری زنان در خانواده نقش آنان را در صحنه مقابله با تهدیدات نرم برجسته کرده است.

وی تأکید کرد: در جنگ نرم، اتفاقات و رویدادها به صورت آنی مشاهده نمی‌شوند ولی تأثیرات آن به مرور زمان در تغییر نگاه و روش زندگی جامعه هدف به روشنی قابل لمس است و جامعه‌ای می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان مقاومت کند که زنان آن جامعه نسبت به حفظ فرهنگ و اعتقادات خود بی‌تفاوت نباشند.

نماینده دوره هفتم مجلس، علت مخالفت قدرت‌های استکباری با انقلاب اسلامی را ناشی از ارزش‌ها و دیدگاه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و تأثیر شگرف آن به دلیل همخوانی با فطرت انسان‌ها در بین سایر ملت‌ها اعلام کرد و گفت: حرکتی که از ایران آغاز شده به بیداری اسلامی در منطقه منجر شده است و این مسئله موضوعی نیست که سلطه‌جویان و غارت‌گران به سادگی با آن کنار آیند.

برگزیده جشنواره آیه‌های ایثار و تلاش، پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی را موجب خنثی شدن تهدیدات نرم دشمنان دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است که در یکی از حساس‌ترین نقاط دنیا به وقوع پیوسته و در آن ارزش‌های متعالی مانند وحدت و برادری، ایثار و شهادت‌طلبی، ‌صداقت و پاکی، خلوص و معنویت جان دوباره گرفته است.

شایق گفت: فضای کنونی کشور بیش از هر زمان دیگر به این ارزش‌های متعالی نیازمند است و زنان مومن و فرهیخته ایران اسلامی باید به وظیفه خود در این رابطه عمل کنند چرا که احیای کامل این ارزش‌ها، پویایی و تحرک، ‌نشاط و صلابت جامعه را تضمین خواهد کرد.

انتهای‌پیام/60001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول