اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی:

9500 سند مالکیت در دشتی صادر شده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی گفت: از سال 1379 صدور سند مالکیت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی آغاز شد که تاکنون 9 هزار و 500 سند مالکیت در این شهرستان صادر شده است.

9500 سند مالکیت در دشتی صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حبیب نوروزپور عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد 5 هزار و 527 فقر سند مالکیت در دولت‌های نهم و دهم صادر شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی افزود: در سال 91 تعداد 31 طرح هادی در روستاهای شهرستان دشتی اجرا می‌شود که در 12 روستای طرح بهسازی و مابقی نیز اجرای طرح هادی صورت می‌گیرد.

نوروزپور خاطرنشان کرد: در سال جاری 50 فقره زمین در روستاهای باغان، چاه گاه، سنا و عربی به روستائیان واگذار می‌شود که در روستای باغان تملک صورت گرفته و در روستاهای یاد شده نیز در حال انجام مراحل قانونی جهت تملک آن هستیم.

وی 652 فقره وام 12.5 میلیونی توسط بانک عامل، 322 فقره تسهیلات 20 میلیون تومانی توسط بانک مسکن برای روستا و شهرهای زیر 25 هزارنفری شهرهای شنبه و کاکی را یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی عنوان کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی گفت: در دولت دهم هفت خانه عالم در روستاهای شهرستان دشتی با اعتبار 3 هزار و 800 میلیون ریال احداث شد که تعدادی از آنها به اتمام رسیده و تعدادی نیز در دست احداث است.

وی ادامه داد: خانه عالم روستاهای کلل، درازی و چاوشی به اتمام رسیده و تحویل داده شده است.

نوروزپور اضافه کرد: خانه عالم روستاهای سنا و لاورشرقی هرکدام با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و خانه عالم روستایی روستای زیارت ساحلی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: خانه عالم در روستای کردوان علیا با 100 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

نوروزپور گفت: هرکدام از این خانه‌های عالم در زمینی به مساحت 200 متر و با زیربنای 85 متر احداث می‌شوند.

وی اعتبار در نظر گرفته برای هر واحد از خانه‌ها را 400 میلیون ریال عنوان کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: تحویل هر واحد با امکانات منبع آب، کابینت، پمپ آب، آبگرمکن، کولر و ... است و نمای این ساختمان‌ها از آجر است.

انتهای پیام/66001/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول