اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد

پوشش 98.4 درصدی جمعیت زنجان توسط شرکت گاز

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر 98.4 درصد جمعیت شهری استان زنجان از گاز طبیعی بهر‌ه‌مند هستند.

پوشش 98.4 درصدی جمعیت زنجان توسط شرکت گاز

سعید عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از این تعداد 195 هزار و 120 مشترک خانگی، 13 هزار و 811 مشترک عمومی و 660 مورد مربوط به بخش صنعتی است.

وی تعداد خانوارهای زیر پوشش استان زنجان را 244 هزار و 424 خانوار اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 98.4 درصد جمعیت شهری و 40 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی، بهره‌مند هستند. 

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران و همت و تلاش شبانه‌‌روزی کارکنان این شرکت هم‌اکنون در اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان گام‌های موثری برداشته شده است، گفت: با تزریق گاز شهر ارمغان‌خانه از 19 شهر استان، 16 شهر گازدار و شهرهای چورزق، گرماب و زرین‌رود نیز در دست اجراست.

وی با اعلام اینکه از 939 روستای استان نیز در حال حاضر 178 روستا از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، افزود: با پیگیری مصوبات دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت و ارتقای گازرسانی از مصوبه تامین گاز 246 روستا به 372 روستا در حال حاضر 90 روستا گازدار، 108 روستا در دست اجرا و 174 روستا در دست طراحی است.

عسگریان همچنین از اجرای 3 هزار و 705 کیلومتر شبکه‌گذاری در استان خبر داد و اعلام کرد: نصب 122 هزار و 492 انشعاب برای مشترکین گاز طبیعی از دیگر اقدامات شرکت گاز استان زنجان در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان زنجانی است.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی استان و اهمیت رعایت اصول ایمنی و مصرف بهینه انرژی مهم‌ترین شیوه برای تامین و توزیع عادلانه گاز طبیعی را مصرف درست و بهینه از این نعمت الهی برشمرد و از مشترکان خواست، همچون همیشه با رعایت اصول ایمنی و مصرف بهینه انرژی، شرکت گاز را در ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان عزیز یاری کنند.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول