اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قلعه رئیسی:

مظلومیت قلعه‌رئیسی به گاز و راه ختم نمی‌شود/ شهرستانی شدن فرشته نجات قلعه‌رئیسی

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر قلعه رئیسی با بیان این‌که قلعه رئیسی ظرفیت شهرستان شدن را دارد، گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین مشکلات این منطقه نبود جاده مناسب و عدم برخورداری از نعمت گاز است.

مظلومیت قلعه‌رئیسی به گاز و راه ختم نمی‌شود/ شهرستانی شدن فرشته نجات قلعه‌رئیسی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی عابدی عصر امروز در نشست فرماندار کهگیلویه با اعضای شورای شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت جایگاه قانونی اعضای شورای شهر اظهار داشت: متأسفانه این مقوله در شهرستان کهگیلویه آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی افزود: متاسفانه بخش قلعه رئیسی به رغم این‌که جوانان زیادی تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده در برخی موارد مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است.

عابدی با بیان این‌که وجود استعدادهای ناب انسانی و طبیعی در این بخش به وفور مشاهده می‌شود، عنوان کرد: با تکیه بر همین ظرفیت‌ها می‌توان به آینده قلعه رئیسی امید فراوان داشت.

عضو شورای شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که این بخش با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از این مشکلات تنها با تبدیل شدن این بخش به شهرستان برطرف خواهند شد.

وی با اشاره به این‌که این بخش به لحاظ جمعیتی و نیز نمایندگی‌های ادارات ظرفیت شهرستان شدن را به صورت کامل دارد، اظهار کرد: برای رفع مشکلات و معضلات بخش قلعه رئیسی و این‌که چاره عاجلی برای آن‌ها اندیشیده شود راهی به جز تبدیل شدن این بخش به شهرستان وجود ندارد.

عضو شورای شهرستان کهگیلویه با اشاره به این‌که در گازرسانی به بخش قلعه‌رئیسی به معنای کامل کلمه به این منطقه ظلم شده است، بیان داشت: سزاوار نیست در حالی که مردم بخش سردسیری قلعه رئیسی و دیشموک از سوز سرما به خود می‌لرزند، گاز از کنار آن‌ها به هزاران کیلومتر دورتر انتقال یابد و مردم این منطقه حسرت آن را به دل داشته باشند.

عابدی ابراز داشت: مظلومیت مردم این بخش به همین جا ختم نمی‌شود و سالانه مردم این بخش عزیزان خود را در جاده‌ای که تنها اسم آن جاده است و هیچ کدام از استانداردهای لازم را ندارد از دست می‌دهند و در سایر نقاط استان و کشور جاده‌ها به آزاد راه و اتوبان تبدیل می‌شوند.

این عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد: امیدواریم که دولت عدالت‌محور و مهرورز که گام‌هایی در رفع محرومیت این بخش محرومیت برداشته‌اند یادگاری از خود برای این منطقه محروم بر جای گذارند.

وی یادآور شد: با همه مشکلاتی که بخش قلعه‌رئیسی دارد، می‌توان نبود جاده استاندارد و عدم برخورداری از نعمت گاز را مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات این بخش نام برد.

عابدی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان استانی به خصوص استاندار، فرماندار و نماینده شهرستان نسبت به رفع مشکلات بخش قلعه رئیسی همت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/82008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول