اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تغییر طراحی محقق شد

افزایش 12 تا 14 درصدی تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی از افزایش 12 تا 14 درصدی تولید گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس‌جنوبی خبر داد.

افزایش 12 تا 14 درصدی تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید مسئولان منطقه عسلویه از مجتمع گازی اظهار داشت: مجتمع گازی از مهم‌ترین مجتمع‌های پالایشگاهی کشور است و بر اساس آمار موجود بیش از 44 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، شاهد روند رو به رشدی در مجموعه صنعت نفت و گاز هستیم و به موفقیت‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی از افزایش 12 تا 14 درصدی تولید گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس‌جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: این افزایش ظرفیت به همت کارشناسان و متخصصان مجتمع با تغییر طراحی انجام شده است.

شعبانپور تصریح کرد: متخصصان داخلی با همه ظرفیت موجود برای افزایش بهره‌وری در این مجموعه تلاش می‌کنند و انتظار داریم شاهد موفقیت‌های بیشتری نیز باشیم.

وی با اشاره به اهمیت پالایشگاه چهارم در تامین گاز مورد نیاز پالایشگاه‌ها گفت: روزانه مقدار قابل توجهی گاز ترش برای شیرین‌سازی به شرکت‌های پالایش گاز فجر جم و بیدبلند دو از طریق خط پنجم سراسری تحویل می‌شود.

مدیر پالایشگاه چهارم نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت پارس‌جنوبی در تامین انرژی کشور اظهار داشت: حضور نیروهای جوان، تحصیل‌کرده، مومن، شاداب و با نشاط در کنار تکنولوژی پیشرفته‌ی روز دنیا از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت این مجتمع عظیم در تامین 44 درصد گاز کشور است.

غلامرضا بهمن‌نیا اذعان داشت: در حال حاضر با وحدت و همدلی همه نیروها شاهد پیشرفت قابل توجهی در مجتمع گازی هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

بر اساس این گزارش، امام جمعه عسلویه به همراه جمعی از مسئولان منطقه پارس‌جنوبی از مجتمع گاز پارس‌جنوبی بازدید کرد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول