اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر نفت

چهل و ششمین شهر مازندران گازدار شد

خبرگزاری فارس: شهر پل سفید سوادکوه به عنوان چهل و ششمین شهر مازندران با حضور وزیر نفت از نعمت گاز بهره‌مند شد.

چهل و ششمین شهر مازندران گازدار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری فرماندار سوادکوه ظهر امروز در مراسم افتتاحیه گازرسانی به شهر پل سفید با اشاره به این مطلب که گازرسانی به شهر پل سفید از آرزوهای دیرینه مردم بود، گفت: مردم سوادکوه دارای ریشه فاطمی و علوی هستند و شاگرد اول‌های نظام اسلامی نیز هستند.

فرماندار سوادکوه با اشاره به این مطلب که مردم سوادکوه در هشتم دی سال 88 حماسه آفریدند و بر علیه توهین‌کنندگان به امام‌حسین (ع) و ولی فقیه اعتراض کردند، گفت: مردم سوادکوه به صورت خودجوش و منسجم به امام‌حسین (ع) و ارزش‌های نظام اسلامی لبیک گفتند.

وی با بیان این‌که شهرستان سوادکوه تنها شهرستان محروم مازندران است، گفت: سوادکوه با رشد منفی جمعیت روبه‌رو است که امیدواریم با حمایت دولت خدمتگزار و توجه ویژه استانداری، گرد و غبار محرومیت از سوادکوه زدوده شود.

باقری افزود: با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمتگزار شور و شوق و امید در کشور به‌وجود آمده است و کارگاه سازندگی را در کشور شاهد هستیم.

فرماندار سوادکوه یادآور شد: برای گازرسانی به سوادکوه از استانداران، فرمانداران، نمایندگان مجلس سابق و حاضر و علما، ائمه جمعه، جماعات و نمایندگان فعلی مجلس و استاندار تقدیر می‌کنم.

وی از گازرسانی به همه نقاط سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: شهر آلاشت و 40 روستای منتهی به آن و ورسک، کسلیان و ولوپی هم در برنامه‌ریزی آینده برای گازرسانی قرار گیرند.

مردم با حضور در انتخابات به تلاش‌های نظام پاسخ می‌گویند

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید نیز با تأکید بر این‌که شهرستان کوهستانی سوادکوه دارای مشکل بیکاری است، گفت: گازرسانی از خدمات نظام ما به مردم است و گره‌های کور آن با تدابیر مسئولان استانی و شهرستانی و شهری رفع شده است.

امام جمعه پل سفید با تأکید بر این‌که ما باید شکر نعمت را به جا بیاوریم، خاطرنشان کرد: رهبر مقتدر ما در برابر دنیای استکبار ایستاده است و نهیب می‌زند و مردم با حضور در انتخابات به تلاش‌های نظام پاسخ می‌گویند.

انتهای‌پیام/86015/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول