اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم لیگ دسته یک والیبال

رویارویی آریا صنعت با شفق اردکان/ کاله جوان مازندران به میهمانی گاز تهران رفت

خبرگزاری فارس: در هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور عصر امروز یک‌شنبه کاله جوان مازندران در خارج از خانه به دیدار گاز تهران می‌رود و آریا صنعت بابل نیز میهمان شفق اردکان یزد است.

رویارویی آریا صنعت با شفق اردکان/ کاله جوان مازندران به میهمانی گاز تهران رفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یازدهمین هفته و چهارمین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی‌مقدم عصر امروز با هفت دیدار در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

در گروه نخست این رقابت‌ها کاله مازندران در دیداری خارج از خانه میهمان گاز تهران است.

شاگردان بومی و کم‌تجربه حسین کاظمی سرمربی جوان و جویای نام کاله جوان برای پیروزی به پایتخت کشور سفر کرده‌اند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشند.

این تیم هفته گذشته در دیدار خارج از خانه خود با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری زاهدان، استان سیستان و بلوچستان را دست خالی ترک کرد.

آریا صنعت بابل دیگر نماینده مازندران در این رقابت‌ها که با هدایت افشین علیایی والیبالیست ملی‌پوش سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی اداره می‌شود، نیز در یزد میهمان پیشگامان شفق اردکان است که این دیدار نیز از ساعت 16 دنبال می‌شود.

آریا صنعت در هفته گذشته در دیداری خانگی سفیر قم را با شکست سه بر یک بدرقه کرد.

با پایان هفته سوم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در گروه نخست شهرداری زاهدان با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، کاله جوان مازندران با 16 امتیاز در مکان سوم جای داشته البته تیم‌های آریا صنعت بابلکنار و گاز تهران نیز به ترتیب با 13 و 6 امتیاز در مکان‌های پنجم و هشتم این رقابت‌ها جا خوش کرده‌اند.

انتهای پیام/8612/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول