اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

1.8 میلیون خانوار آذربایجان شرقی از نعمت گاز بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر یک میلیون و 118 هزار مشترک گاز در 1.8 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

1.8 میلیون خانوار آذربایجان شرقی از نعمت گاز بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برودت هوای استان مهم‌ترین اقدام در راستای تامین مستمر جریان گاز در فصول سرد سال حفظ و نگهداری از تاسیسات گازرسانی و انجام تعمیرات به موقع خواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی کامل شرکت گاز استان در شرایط غیرقابل پیش‌بینی ادامه داد: با انجام تعمیرات اساسی، ارزیابی ادواری عملکرد صحیح تاسیسات گازرسانی و همکاری و همیاری مردم غیور استان در مدیریت صحیح مصرف مشکلی از بابت تامین جریان گاز در فصول سرد نخواهیم داشت.

دینی با اعلام شماره 194 پست امداد شرکت گاز استان تصریح کرد: همشهریان در صورت بروز هر گونه مشکل در حوزه گازرسانی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با شماره 194 تماس حاصل کنند تا اکیپ‌های امدادی و عملیاتی شرکت گاز در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع موانع موجود اقدام کنند.

وی با اشاره به روند مستمر تامین جریان گاز و عدم وجود افت فشار با وجود برودت هوای استان و افزایش به‌کارگیری گاز طبیعی اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت تامین جریان گاز مصرف کنندگان خانگی در اقصی نقاط استان بوده و این امر مستلزم همکاری مردم در مصرف بهینه و بسترسازی لازم برای انتقال گاز به تمام مناطق دور‌دست در استان است.

دینی تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و 118 هزار مشترک گاز در قالب 837 هزار و 457 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که با رشد و توسعه روزافزون شبکه‌های گازرسانی در اقصی نقاط استان و به ثمر رسیدن پروژه‌های گاز 25 هزار و 515  خانوار جدید به شمار خانوارهای بهره‌مند از گاز استان افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برگزاری جلسات مدون داخلی با حضور مسئولان امر و کنترل پروژه‌های اجرایی شرکت تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جلسات اتخاذ تدابیر و حفظ آمادگی لازم در راستای مقابله با هرگونه بحران و تامین جریان مستمر گاز طبیعی از طریق نگهداری و انجام تعمیرات تاسیسات گازرسانی و بهبود کمی و کیفی پروژه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/60002/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول