اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت خراسان شمالی خبر داد:

انجام معاملات تهاتری گاز در نمایشگاه ایران در ترکمنستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به برنامه برپایی نمایشگاه ایران با محوریت خراسان شمالی در ترکمنستان گفت: انجام معاملات تهاتری گاز با این کشور از جمله برنامه‌هاست.

انجام معاملات تهاتری گاز در نمایشگاه ایران در ترکمنستان

مهرداد داودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر همین اساس گاز از ترکمنستان برای کشور معامله و ارائه خدمات فنی و مهندسی پیشنهاد خواهد شد.

وی میزان پیشنهاد معاملات تهاتری با این کشور را 5/2 میلیون دلار اعلام کرد و افزود: با توجه به حجم مبادلات خراسان شمالی با ترکمنستان باید سهم واردات و صادرات کالاها به خاطر همجواری این استان با ترکمنستان افزایش یابد.

داودزاده با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه ایران در ترکمنستان با محوریت خراسان شمالی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه که هفت استان از جمله تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و ... شرکت دارند و تاکنون افزون بر یک هزار متر مربع فضای نمایشگاهی درخواست شده است.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: این دومین نمایشگاهی بوده که در عشق آباد با محوریت خراسان شمالی برگزار شده و در نمایشگاه قبلی نتایج خوبی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/63002/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول