اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

300 واحد صنعتی از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بیش از 300 واحد صنعتی در اردبیل جزو مصرف‌کنندگان عمده گاز طبیعی محسوب می‌شوند.

300 واحد صنعتی از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند

فیروز خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این واحدها که اکثراً در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند بعد از مصارف خانگی بیشترین گاز را مصرف می‌کنند به طوری که توسعه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان همچنان در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع واحدهای کوچک و بزرگ استان که حدود 900 مورد هستند از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و تعداد 58 جایگاه سی‌ان‌جی استان نیز از این نعمت بهره‌مند می‌باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام اینکه گازرسانی به مسکن مهر نیز از اولویت‌های اصلی این شرکت است،‌ یادآور شد: به سرعت شبکه‌گذاری و علمک‌گذاری در مجتمع‌های مسکونی مهر در حال انجام است و همزمان با تکمیل پروژه‌ها ما سعی می‌کنیم شبکه‌گذاری و لوله‌گذاری را به همراه نصب علمک و واگذاری انشعابات انجام دهیم.

خدایی گفت: تنها در تعدادی از واحدهای مسکونی مهر با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که با عنایت استاندار اردبیل و معاون عمرانی که در جلسات مسکن مهر به حل آنها تاکید کرده‌اند امیدواریم هر چه سریع‌تر صاحبان واحدهای مسکونی مهر بتوانند از این نعمت بهره‌مند شوند.

این مسئول از اشتراک‌‌پذیری جدید با نصب 162 هزار علمک در سطح استان خبر داد و تاکید کرد: هم‌اکنون بیش از 300 هزار خانوار مشترک گاز طبیعی هستند و از مزایای این شرکت بهره‌مند می‌باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل مصرف بهینه گاز را در فصل زمستان متذکر شد و بیان داشت: اگر همه شهروندان و خانوار‌ها در مصرف گاز دقت کنند شاهد بهره‌مندی سایر شهروندان از گاز طبیعی خواهیم بود که در مسیر توسعه گازرسانی به روستاها برنامه‌ریزی‌ها به سمت بهره‌مندی روستاهای محروم و سردسیر می‌باشد.

خدایی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه بیش از 95 درصد شهرهای استان از این نعمت برخوردار بوده و گازرسانی به دو شهر نیز در دست اقدام است، افزود: ما تا پایان امسال به مرحله استفاده 100 درصدی از گاز طبیعی توسط شهروندان استان اردبیل دست می‌یابیم و به مرحله شهر سبز می‌رسیم که در این زمینه نیازمند همراهی مردم در مصرف درست و صحیح این نعمت ارزشمند الهی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل تصریح کرد: بعد از اتمام 100 درصدی گازرسانی به شهرهای استان گازرسانی به روستاها با جدیت تمام ادامه پیدا می‌کند به طوری که به نظر می‌رسد ظرف سه چهار سال آینده بتوانیم بخش عظیمی از مناطق روستایی سردسیر استان را از این نعمت بهره‌مند کنیم.

خدایی ادامه داد: در این بین گازرسانی به روستاهای مرکز و جنوب استان در اولویت جدی قرار گرفته چرا که مناطق سردسیر استان و روستاهای واجد شرایط باید از این نعمت بهره‌مند شده و مشکلات گرمایشی آنها برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از هموطنان خواست در فصل زمستان با توجه به سردسیر بودن منطقه در مصرف درست و صحیح گاز طبیعی دقت لازم را داشته باشند و از هرگونه مصرف زیاد و غیر‌واقعی پرهیز کنند.

انتهای پیام/62005/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول