اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده کهگیلویه و جمعی از مسئولان

گرمای گاز به 300 خانوار روستایی رسید

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان محلی، عملیات گازرسانی به روستاهای برج علیشیر، لیر بزرگ، لیر کوچک و خلیفه‌ای انجام شد.

گرمای گاز به 300 خانوار روستایی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز و با حضور نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان محلی عملیات گازرسانی به روستاهای برج علیشیر، لیر بزرگ، لیر کوچک و خلیفه‌ای انجام شد.

شعبان صادقی در حاشیه این مراسم با بیان این‌که گازرسانی به این روستاها در دو مرحله صورت گرفته است، تصریح کرد: در پروژه اول گازرسانی به روستاهای خلیفه‌ای با موفقیت صورت گرفت. 

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه افزود: گازرسانی به روستاهای کل قیصر، دزک و کارخانه آجر به دلیل آماده نبودن طرح هادی عملیات لوله‌گذاری تا ورودی روستاها انجام گرفت که به محض اجرای طرح هادی در روستاهای مذکور عملیات نصب انشعابات داخلی این روستاها نیز صورت می‌گیرد.

صادقی عنوان کرد: یکی دیگر از این پروژه‌ها گازرسانی به روستاهای لیر کوچک، لیر بزرگ و برج علیشیر بود که به طور کامل انجام گرفت.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه خاطرنشان کرد: با اتمام این دو پروژه بیش از 300 خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

این مسئول هزینه اجرای طرح‌های مذکور را یک میلیارد و 167 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به همجواری این روستاها با خط انتقال گاز 42 اینچ در این پروژه دو دستگاه تغییر فشار CGS و TBS نیز به کار برده شد.

وی افزود: نصب این دستگاه‌های تغییر فشار با هزینه‌های سنگین همراه بود ولی چیزی که در این میان اهمیت داشت گازرسانی به روستاهایی بود که ده‌ها سال آرزوی گازدار شدن را داشتند.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه اظهار داشت: در سال‌های اخیر و به خصوص در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به بحث گازرسانی به روستاهای محروم و به‌ویژه روستاهای مسیر لوله‌های اصلی انتقال گاز شده است.

انتهای‌پیام/82008/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول