اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کرمان خبر داد

پیگیری قانونی شدن بیمه خدمات گاز خانگی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: قانونی شدن بیمه تضمین کیفیت، عامل مهمی در پیشگیری از حوادث مرتبط با مصارف گاز خانگی است که این امر را پیگیری می‌کنیم.

پیگیری قانونی شدن بیمه خدمات گاز خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید خالقی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که با موضوع رسیدگی به اتفاقات و حوادث ناشی از مصرف ناصحیح گاز تشکیل شده بود، اظهار داشت: این حوادث عواقب وخیم اقتصادی و اجتماعی را برای جامعه به بار می‌آورد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: باید با هم‌فکری و هم‌اندیشی برای جلوگیری از اینگونه حوادث و اتفاقات چاره‌اندیشی شود.

وی قانونی شدن بیمه تضمین کیفیت را عامل مهمی در پیشگیری از حوادث مرتبط با مصارف گاز خانگی دانست و بیان داشت: معاونت اجتماعی این موضوع را از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، مجمع نمایندگان استان، استانداری و برخی از کمیسیون‌های مرتبط در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کند.

خالقی گفت: در طرح بیمه تضمین کیفیت هر گونه خدمات‌رسانی به ساختمان‌ها و اماکن منوط به داشتن بیمه تضمین کیفیت است و تأیید آن نیز در گرو استفاده استاندارد از امکانات و تجهیزات ساختمانی و عدم دخل و تصرف در خدمات ارائه شده پس از تأیید کارشناسان مربوطه است.

وی تصریح کرد: بسیاری از حوادث و اتفاقات به واسطه دخل و تصرف خارج از قاعده به تجهیزات خدمات‌رسانی است که باید از آن جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/2446/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول