اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام اصلانی:

ولایت فقیه محور و فصل‌‌الخطاب است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی را رکن رکین دانست و گفت: ولایت فقیه محور و فصل‌الخطاب است.

ولایت فقیه محور و فصل‌‌الخطاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اصلانی ساعتی پیش در آئین بزرگداشت دهه فجر که با حضور آحاد مردم در شهرری برگزار شد، با بیان اینکه گریه بر حسین (ع) و احیای مکتب امام حسین (ع) در مکتب شیعه حرف اول را می زند، اظهار داشت: اما عده‌ای در روز عاشورا با هتک حرمت مجلس عزاداری در حالی که مچ بند و سر بندهای سبز رنگ بسته بودند، بیرق عزای امام حسین (ع) را پاره کرده و آتش زدند و با انجام رقص و پایکوبی، دل هر شیعه و بچه حزب اللهی را به درد آوردند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بعد از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری در سال 88 و بخصوص در عاشورای آن سال، در پایتخت فتنه بزرگی از سوی عناصر استکبار رخ داد و وقاحت و گستاخی خائنین به جایی رسید که قصد داشتند، حاصل 14 قرن وجود اسلام و تشیع در ایران را یکباره در اختیار استکبار قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ولایت فقیه محور و فصل‌الخطاب است و در جمهوری اسلامی ایران، رکن رکین ولایت فقیه و در زمان ما رهبر معظم انقلاب حرف اول و آخر را می زنند.

حجت‌الاسلام اصلانی بیان داشت: رئیس جمهوری کشورمان نیز در عین حالی که با آرای مردم انتخاب می شود، اما تا ولایت فقیه حکم او را تائید و امضا نکند، این ریاست جمهوری مشروعیت پیدا نخواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با هشدار به سران فتنه و آشوبگران تصریح کرد: ضمن استغفار از خیانت و اعمال قبیح گذشته خود، باید پاسخ خون های ریخته شده در فتنه سال 88 و خسارات وارده به اموال عمومی و بیت‌المال را بدهید.

این گزارش حاکی است، آئین بزرگداشت دهه بصیرت با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، روحانیت و ائمه جماعات، بسیجیان، آحاد مردم و مسئولان شهرستان ری با هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول