اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

ستون خیمه‌ نظام در فتنه 88 به دست ولایت فقیه استوار ماند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: ستون خیمه‌ نظام در فتنه 88 به دست ولایت فقیه استوار مانده است.

ستون خیمه‌ نظام در فتنه 88 به دست ولایت فقیه استوار ماند

علی مروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: دقتی که در مسئولین در راستای جلوگیری از تبدیل شدن انتخابات سال 92 به فتنه 88 وجود دارد می‌تواند سبب از هم پاشیدن نقشه‌های فتنه‌گران در جامعه شود.

وی ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات و انتخاب افراد سالم در انتخابات 92 می‌تواند از بروز مشکلات و فتنه‌های آینده جلوگیری کند و سبب موفقیت جامعه شود.

مروی با تاکید بر رفتار صادقانه مسئولین با مردم در جریان انتخابات، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم و همچنین قرار دادن آنها در جریان انتخابات و مشارکت‌های مردمی سالم می‌تواند مانع از بروز هرگونه مشکلی در مسیر انتخابات شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: مردم در حماسه 9دی اهداف پلید دشمنان را درک کردند و حتی عده‌ای از آنان که پشتیبان آنها بودند از آنها جدا شده و به نظام پیوستند.

وی بیان کرد: فتنه‌گرایان تا قبل از حماسه 9 دی خوشحال بودند و در این اندیشه بودند که به اهداف پلید خود در ارتباط با جامعه و نظام اسلامی می‌رسند اما مردم در حماسه 9دی آنان را با ناامیدی روبه‌رو کردند.

مروی با تاکید بر اینکه مردم پشت سر رهبری هستند و از خون شهدا دفاع می‌کنند، اظهار کرد: مردم نمی‌گذارند دشمنان نظام به اهداف خود برسند و کوچک‌ترین لطمه‌ای به کشور وارد کنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی عنوان کرد: اگر ستون خیمه‌های نظام و ولی‌ فقیه در سال 88 و فتنه نقش ایفا نمی‌کردند قطعا وضعیت کشور ما از حال سوریه وخیم‌تر بود اما با تدابیر و مدیریت بحران مقام معظم رهبری کشور توانست جلوی بسیاری از مشکلات را با کمک و حمایت مردم بگیرد.

وی بیان کرد: اعتقاد قلبی مردم به مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و سبب جلوگیری از بسیاری توطئه‌های و فتنه‌های مسموم برای ایران می‌شود.

مروی تاکید کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت روشنگری و نفوذ ولایت فقیه در کشور بوده است.

انتهای پیام/70018/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول