اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حماسه نهم دی نماد حمایت مردم آگاه از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی نماد حمایت مردم ولایت‌مدار و آگاه از ولایت فقیه است.

حماسه نهم دی نماد حمایت مردم آگاه از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار مهدی صدیقی بعد از ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری به مناسبت 9 دی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مطهری اراک اظهار داشت: حماسه 9 دی نشانگر بصیرت و آگاهی و بیداری ملت ایران و حساسیت بالای آنان نسبت به انقلاب و محوری‌ترین مفهوم انقلاب یعنی ولایت است.

وی تصریح کرد: نهم دی ماه نشانگر پیوند عمیق ملت با مقام ولایت و رهبری در نظام اسلامی است و در این روز وفاداری عمیق مردم به آرمان‌های حقیقی و مکتوب در تاریخ ماندگار شد و تا ابد فراموش نخواهد گشت.

صدیقی بیان کرد: حماسه عاشورایی 9 دی ماه، نمای بصیرت، بیداری، هوشیاری و ولایت‌مداری ملت ایران و صحنه شکست توطئه‌گران داخلی و خارجی در فتنه بزرگ و پیچیده پس از انتخابات سال 88 بود که در مقطعی حساس تهدید دشمن را به فرصتی برای شکوفایی و نمایش قدرت انقلاب و نظام در دوره‌ای جدید تبدیل کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه موقعیت شناسی و بصیرت مردم و تمسک آنان به ولی فقیه به عنوان مهم‌ترین عوامل خنثی شدن فتنه و خلق حماسه نهم دی باید برای نسل جوان بیش از پیش تبیین شود، ادامه داد: ملت آگاه، بصیر و شجاع ایران اسلامی در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کردند و اوج نفرت و انزجار خود را از فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان فریاد زدند که این روز باید به نسل جوان بازگو شود.

صدیقی ادامه داد: ملت ایران با خروش بر ضد فتنه‌گران ثابت کردند که هرگز اجازه توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی را به منافقان کوردل، دشمنان قسم خورده و فریب خوردگان داخلی نخواهند داد.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی دشمن از فتنه 88 ضربه زدن به ولایت فقیه بود، اما غافل از آن بودند که ساختار ولایت فقیه برای ایران و ایرانی یک ساختار قدرتمند و با اقتدار است و ایرانی هرگز پشت ولایت فقیه را خالی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: دشمنان باید از خلق حماسه نهم دی مردم ایران درس عبرت بگیرند تسلیم خواسته‌های به حق آنان شوند.

انتهای پیام/87001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول