اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر کوهپایه:

استکبار جهانی از اقتدار ولایت فقیه واهمه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر کوهپایه گفت: جمهوری اسلامی ایران از وجود عنصری برتر همچون ولایت فقیه نسبت به سایر ملت‌ها برخوردار است و دشمنان از وجود رهبری و حاکمیت و اقتدار ولایت فقیه بر ایران واهمه دارند.

استکبار جهانی از اقتدار ولایت فقیه واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین شاکری در سومین جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان در سال جاری اظهار کرد: حماسه 9 دی یکی از جاودانه‌ترین حماسه‌های ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، اضافه کرد: ملت ایران و به ویژه مردم شهید‌پرور اصفهان در تمام صحنه‌ها پیرو ولایت و رهبری بوده و هستند و با رهروی از ولایت فقیه اقتدار خود را به جهانیان ثابت می‌کنند.

امام جمعه شهر کوهپایه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از وجود عنصری برتر همچون ولایت فقیه نسبت به سایر ملت‌ها برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر اکثر کشور‌ها از وجود قوای سه‌گانه برخوردار هستند اما هیچ یک از کشور‌ها از وجود رهبری مقتدر و با کفایت و درایت همچون رهبر معظم انقلاب برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از وجود رهبری و حاکمیت ولایت فقیه بر جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند، ادامه داد: با توجه به این موضوع دشمنان، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به دنبال توطئه بر علیه ایران و به چالش کشیدن اقتدار ایران در سطح جامعه بین‌المللی هستند.

شاکری تاکید کرد: دشمنان از جایگاه ولایت فقیه در سطح جامعه اسلامی می‌ترسد و دشمنی‌های دشمنان ایران نیز به دلیل اقتدار و جایگاه ولایت فقیه است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول