اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

مردم ایران دفاع از ولایت فقیه را برای خود تکلیف می‌دانند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: مردم ایران دفاع از ولایت فقیه را برای خود تکلیف می‌دانند.

مردم ایران دفاع از ولایت فقیه را برای خود تکلیف می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی جم ضمن گرامی‌داشت نهم دیماه سالروز خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت شریف و بصیر ایران اسلامی، اظهار داشت: 9 دی به عنوان یکی از ایام‌الله‌های مبارک انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که ملت سرافراز ایران برای دفاع از اصل ولایت فقیه به میدان آمدند و نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و نظام حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 9 دی موجب شد تا حماسه بزرگی در جامعه خلق شود، افزود: نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان نیز در این روز بسیار برجسته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) پشتیبانی از ولایت فقیه موجب می‌شود که مملکت از گزند حوادث مصون بماند و در واقع پشتیبانی مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.

اسکندری گفت: مردم برای دفاع از حریم ولایت و نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمده و از انقلاب و دستاوردهای آن حمایت کردند. 

وی با بیان اینکه جایگاه رهبری از دیدگاه ملت ایران جایگاه والا و ارزشمندی است، افزود: هر گونه توطئه علیه این جایگاه با عکس‌العمل مردم مواجه می‌شود چرا که مردم همواره از ولایت پشتیبانی می‌کنند.

اسکندری با اشاره به هجمه سنگین تبلیغات دشمن بر ضد نوجوانان و جوانان، خاطرنشان کرد: مسئولیت فرهنگیان در این عصر و زمان از هر دورانی سنگین‌تر است و باید دانش‌آموزان به نحوی تربیت شوند که پشتیبان ولایت فقیه و منتظران حقیقی امام عصر (عج) باشند.

وی با بیان اینکه مردم ایران دفاع از ولایت مطلقه فقیه را برای خود تکلیف می‌دانند، اذعان داشت: همه باید در مسیر رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول