اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

هدف اصلی فتنه 88 براندازی ولایت‌فقیه بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه نهم دی در دوران 34 ساله پس از انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود و به جرأت می‌توان گفت که نقطه عطف تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

هدف اصلی فتنه 88 براندازی ولایت‌فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در میدان امام (ره) اصفهان اظهار کرد: مطابق وعده‌های قرآن خداوند مدافع مؤمنان است در نبرد سنگین بین مؤمنان و منافقان به اذن خداوند پیروزی از آن مؤمنان راستین انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه این وعده راستین خداوند را در حماسه 9 دی شاهد بودیم، افزود: جنبش مردمی 9 دی پاسخ قاطع ملت انقلابی ایران به افرادی بود که در طول این سال‌ها به خصوص پس از انتخابات88، هدفی جز براندازی حکومت و خدشه‌دار کردن ولایت فقیه نداشتند و مردم ایران نیز جواب مأیوس کننده‌ای به توطئه سران فتنه دادند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه دشمنان با به آتش کشیدن خیمه‌های امام حسین (ع) در نهم دی‌ماه به حقوق عاشقان این حضرت تجاوز کردند، تصریح کرد: این افراد قصد داشتند کشور را برای ورود اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود آماده کنند که ملت غیور ایران به گونه‌ای این فتنه را در هم شکستند تا همیشه تاریخ جاودان باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در نهم دی بندگی خالصانه خود را اثبات کردند، گفت: از خصوصیات منافقان این است که این افراد خواهان حکومت کفار هستند و آنها را ولی و یاور خود می‌دانند و این در حالی است که از این نکته غافل هستند که عزت از سوی خداوند متعال است.

*‌ هدف اصلی فتنه 88 براندازی ولایت‌فقیه بود

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه در فتنه سال 88 هدف اصلی، براندازی حکومت و ولایت فقیه بود، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از شیوه‌های جنگ نرم مانند شناسایی و جذب نخبگان علاقه‌مند به آمریکا و اسرائیل، تنظیم کارگاه‌های آموزشی در نهادها و رشد نارضایتی بین توده مردم، حمله به پایه‌های نظام اسلامی از طریق مشروعیت‌زدایی باور‌های دینی مردم، ایجاد شکاف بین مردم، دور کردن ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مواردی دیگر قصد داشتند به نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

وی افزود: در طول دوران سازندگی و اصلاحات با استحاله‌های فرهنگی و سیاسی مواجه شدیم و اصلاح‌طلبان در آن زمان با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل قصد داشتند با استفاده از مطبوعات و رسانه‌ها وابسته، جدایی دین از سیاست را در جامعه نهادینه کنند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه حاضر در صحنه موفق نشدند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که برای فتنه 88  برنامه‌ریزی‌های وسیعی از قبل انجام شده بود که تنها با اقدامات امنیتی و سیاسی برطرف نشد، بلکه حضور همه‌جانبه مردم را می‌طلبید، گفت: مردم اصفهان قبل و پس از انقلاب، همواره مدافع ارزش‌های اسلامی بوده‌اند و در این حماسه نیز نقش مهمی ایفا کردند.

وی تاکید کرد: همچون همیشه باورهای دینی، نقش محکم رهبری، بصیرت مردم و عاشورای حسینی رمز موفقیت مردم اصفهان در پاسداشت ارزش‌های اسلامی در برابر فتنه‌های آینده است.

انتهای پیام/63008/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول