اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

9 دی روز بصیرت‌افزایی و پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و بیداری در حمایت از ولایت فقیه است، گفت: حماسه 9 دی سحر دشمنان اسلام و انقلاب را باطل کرد.

9 دی روز بصیرت‌افزایی و پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل با گرامیداشت اربعین حسینی اظهار داشت: مسئولیت اربعین حفاظت از دستاورد عاشورا است و عاشورا نیز برای حفاظت از اسلام بود.

وی با دعوت از مردم برای برگزاری هر چه باشکوه اربعین حسینی اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم به صورت دسته‌های عمومی در عزاداری‌های شهر و روستا حضور جدی داشته باشند و تنها نظاره‌گر برگزاری این محافل و مجالس نباشند.

روحانی با گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: 9 دی روز بصیرت‌افزایی و پیروی از ولایت فقیه است و مناسبتی به این نام در تقویم نظام اسلامی وجود ندارد ،گرچه در تاریخ انقلاب وجود این صحنه‌ها کم نبوده است اما خیل عظیم مردم در حماسه 9 دی برای دفاع از حریم ولایت فقیه به صورت خودجوش کم نظیر و بی‌سابقه بوده است.

وی 9 دی را روز باطل سحر دشمنان برشمرد و افزود: سحری که با تجمیع دشمنان انقلاب و اسلام برای ضربه زدن به حریم ولایت و اسلام رخ داده بود با عظمت و اقتدار جدی ولایت فقیه و بصیرت و بیداری امت اسلامی به دشمنان بازگردانده شد و 9 دی برای تجدید بیعت با ولایت و رهبری ماندگار شد.

امام جمعه بابل اذعان داشت: پیام 9 دی به همه مستکبران جهان این است اگر کسی بخواهد خطری را متوجه نظام و انقلاب کند، مردم حاضر به دفاع از حریم ولایت و رهبری هستند و اجازه هیچ نوع تعدی را به دشمنان نمی‌دهند.

انتهای پیام/86009/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول