اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

فتنه‌‌گران حذف ولایت‌فقیه را دنبال می‌کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: فتنه‌‌گران حذف قانون اساسی و ولایت‌فقیه را دنبال می‌کردند و با کثیف‌ترین گروه‌ها برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ارتباط برقرار کردند.

فتنه‌‌گران حذف ولایت‌فقیه را دنبال می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه مرکز استان اظهار داشت: عده‌ای فتنه‌گر در سال 88 قصد بر هم زدن آرامش مردم ولایتمدار را داشتند.

وی بیان کرد: با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم نقشه‌های فتنه‌گران نقش بر آب شد و حماسه 9 دی روز تجلی ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود.

سعیدی با تحلیل عوامل ایجاد فتنه 88 ابراز داشت: هیچ شکی نداریم، برنامه‌ای که منجر به فتنه 88 شد، کاملا صهیونیستی و امریکایی بود که طی سال‌ها آن را طراحی کرده بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان بیش از 30 سال برای ضربه‌زدن به نظام الهی برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: فتنه 88 بخشی از برنامه‌ریزی دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران بود.

این مسئول اذعان داشت: ارتباط تنگاتنگ سران فتنه در داخل کشور و طراحان این فتنه در خارج از کشور زمینه‌ساز پیاده کردن نقشه شوم و شیطانی آنها شد.

سعیدی با اشاره به اینکه فتنه‌گران از ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و با طرح مطالبی چون تشکیل کمیته صیانت از آرا مردم و راه‌اندازی هیئت مستقل برگزاری انتخابات، فتنه‌گری را آغاز کردند، افزود: این امر زیر سئوال بردن شورای نگهبان، وزارت کشور و عملکرد 70 میلیون ایرانی شهیدپرور بود.

وی بیان داشت: فتنه‌گران حتی قبل از برگزاری انتخابات 88 عملکرد درخشان بسیج و سپاه را زیر سئوال بردند و آن را ابهام‌برانگیز خواندند. فتنه‌گران از این نکته غافل بودند،که این مملکت بیش از 240 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سعیدی با اشاره به سخن رهبری در خطبه‌های نماز جمعه بعد از فتنه 88 گفت: ایشان به صراحت فتنه‌گران را احمق خواندند و بعضی از خواص مردود شده در فتنه 88 با نامه‌نگاری‌های خود دل ایشان را خون کردند.

فرماندار کرمان تصریح کرد: بعضی از فرزندان خواص نیز دست در دست فتنه‌گران تلاش کردند، مردم را به کف خیابان‌ها بیاورند و پرونده تقلب در انتخابات را برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند.

سعیدی ابراز داشت: فتنه‌‌گران حذف قانون اساسی و ولایت‌فقیه را دنبال می‌کردند و با کثیف‌ترین گروه‌ها برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ارتباط برقرار کردند.

وی با تاکید بر اینکه تمام ارتباطات فتنه‌گران به صورت مستند وجود دارد، بیان داشت: آنها نمی‌دانستند، روزی به نام 9 دی باید رقم بخورد که روز دل‌بستگی و پایبندی مردم به ولایت، نشانه هوشیاری و بیداری ملت و روز ولایتمداری باشد.

سعیدی دیانت مردم را عامل اصلی رقم خوردن حماسه 9 دی برشمرد و ابراز داشت: مردمی که ایمان، تدین، امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، حب به ولایت و عشق به امیرالمومنان علی(ع) را داشته باشند، مگر می‌توانند پاسخ فتنه و فتنه‌گران را ندهند.

وی عنوان کرد: دشمن تمام برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده بود، اما فقط دیانت و حضور مردم و ولایت و رهبری این نظام را فراموش کرده بود.

سعیدی با بیان اینکه شعارهای 9 دی سران فتنه را نشانه رفته بود، افزود: در این شعارها از ادبیات زیارت عاشورا استفاده شده بود به طوری که قلب فتنه‌گران را نشانه می‌رفت.

انتهای پیام/80019/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول