اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

ایران باید الگوی اقتصاد مقاومتی در جهان باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: مردم و مسئولان ما باید دست به دست هم دهند تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد و ما باید در این زمینه در جهان الگو باشیم.

ایران باید الگوی اقتصاد مقاومتی در جهان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی شهدادنژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: ما باید مشکلات جامعه را با اقتصاد مقاومتی رفع کنیم و در مقابل دشمن بایستیم.

وی افزود: باید مشکلات اقتصادی جامعه را برای مردم تبیین کنیم و اگر این مهم انجام شود و مردم بدانند که دشمن عامل مشکلات آن‌ها است، برای هدف والا جان خود را تقدیم می‌کنند و حاضر نیستند زیر بار ظلم و ستم بروند.

شهدادنژاد تصریح کرد: اگر برای مردم ایجاد انگیزه کنیم که دشمن عامل مشکلات اقتصادی کشور ما است نهایت همکاری را برای رفع مشکلات انجام می‌دهند. 

وی خاطرنشان کرد: باید ضمن حفظ شرایط موجود کشور رشد پیشرونده‌ای در کشور داشته باشیم و ما ملتی همیشه سربلند هستیم و باید اقتدار خود را حفظ کنیم و اقتصادی پویا داشته باشیم و آنچه مد نظر اسلام است را محقق کنیم.

شهدادنژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک واقعیتی است که باید محقق شود، ابراز داشت: مردم و مسئولان ما باید دست به دست هم دهند تا این شعار تحقق یابد و ما باید در این زمینه در جهان الگو باشیم.

انتهای پیام/2655/20/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول