اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

مردمی کردن اقتصاد شاخصه اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: مردمی کردن اقتصاد در عرصه‌های تولید، کاهش وابستگی به نفت و مدیریت مصرف از جمله شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است.

مردمی کردن اقتصاد شاخصه اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمدرضا منشوری در جمع مسئولان و پرسنل بسیجی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: خدمتگزاری در حوزه بهداشت و درمان با فضیلت‌های اخلاقی همراه است که شیرینی این خدمت را چندین برابر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی فعالان حوزه سلامت نقش مهمی دارند، افزود: پزشکان و فعالان بهداشت و درمان در جنگ هشت سال دفاع مقدس خدمات بسیار ارزنده‌ای را به رزمندگان اسلام انجام دادند که نشانه عزت و پایبندی آنها به نظام و کشور است.

این مسئول با تصریح بر اینکه حوزه بهداشت و درمان حوزه‌ای بسیار مهم و حساس در کشور است و ارتباط نزدیکی با اقتصاد مقاومتی دارد، خاطرنشان کرد: پایداری اقتصادی تنها در شرایطی محقق می‌شود که مبتنی بر زیرساخت‌های اجتماعی محکم و استوار باشد.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان در ضربه زدن به نظام مردم مومن و غیور ایران اسلامی افزود: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب باید تمام مردم و مسئولان نظام در مسیر دستیابی به اقتصاد پویا گام برداریم تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

منشوری ادامه داد: لازمه اقتصاد مقاومتی این است که مردم باور کنند با یک جنگ اقتصادی و روانی مواجه هستیم و با مقاومت دشمنان را به عقب‌نشینی وادار می‌کنیم.

به گفته وی، در تمام این دوره‌ها مردم درس مقاومت و ایستادگی را به خوبی یاد گرفته‌اند و به مسلمانان جهان مقاومت خود را نشان داده‌اند.‌

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مردمی کردن اقتصاد در تمام عرصه‌های تولید، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف، حمایت از تولید ملی، استحکام و وحدت ملی شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/84001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول