اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

واحدهای زود‌بازده در اقتصاد مقاومتی مورد توجه باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: در اقتصاد مقاومتی، باید طرح‏ها و واحدهای زودبازده مورد توجه قرار گیرد و بسیجیان فعالیت‌های خود را در این زمینه توسعه دهند.

واحدهای زود‌بازده در اقتصاد مقاومتی مورد توجه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیباج،‌ محمدحسن مرتضوی صبح امروز در نشست بصیرتی با موضوع تبیین اقتصاد مقاومتی و ارائه گزارش که با حضور بسیجیان در حسینیه قلعه دیباج برگزار شد، اظهار داشت: توانمندسازی بخش خصوصی برای تولید و حمایت از تولید داخلی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

وی توجه به واحدهای تولیدی کوچک زودبازده و همچنین استفاده از امکانات موجود در راستای تولید محصولات لبنی و دامی در روستاها را از جمله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در دامغان

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‏های انجام شده در این سازمان پرداخت و گفت: با هدف بصیرت‌افزایی قرآنی، مسابقات ناحیه‌ای و شهرستانی قرآن و عترت در شهرستان دامغان برگزار شد.

مرضیه سفیدیان بیان کرد: این مسابقات در چهار رشته قرآنی حفظ، قرائت مفاهیم و مقاله و در دو سطح جوانان و نوجوانان با موضوع شجره طیبه صالحین از دیدگاه آیات و روایات برگزار شد.

وی از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات را ارتقا و گسترش فرهنگ قرآنی و افزایش معنویت بین بسیجیان عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان افزود:‌ هدف از اجرای این مسابقه‏ها، بصیرت‌افزایی قرآنی و مأنوس شدن با قرآن است.

سفیدیان اضافه کرد: ایجاد انگیزه پژوهش بین جوانان و تشویق آنها در جهت تدبر و تفکر در آیات و روایت، مهم‌ترین هدف مسابقات قرآن بسیج است.

وی با اعلام نتایج مسابقات گفت: در رشته قرائت، صدیقه خدابخشی و مهسا مزین‌زاده،‌ در رشته حفظ مبینا شهباز، معصومه آقاشنایی، نازنین قربانیان و زهره وقایعی، در رشته مفاهیم ربابه صادقی و مریم آقایان و در رشته مقاله‌نویسی، محدثه ربیعی موفق به کسب مقام‌ نخست در این دوره از مسابقات شدند.

برگزاری مسابقات فوتسال با حضور 18 تیم در دامغان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‏های انجام شده در این سازمان پرداخت و گفت: مسابقات فوتسال دانشگاه‏های دامغان با حضور 18 تیم در دانشگاه‌ آزاد اسلامی دامغان و در قالب چهار گروه برگزار شد.

محمد خوش‏قدم افزود: این دوره از مسابقات با هدف تقویت توان جسمی، ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی و به مناسبت 9 دی، روز بصیرت برگزار شد.

وی اضافه کرد: عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را تیم دانشگاه غیرانتفاعی توران، تیم حوزه شهدای گمنام دانشگاه آزاد و تیم حوزه ولایت دانشگاه دامغان از آن خود کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان یادآور شد: در پایان این مسابقات، به تیم‌های اول تا سوم هدایای نفیسی همراه با کاپ قهرمانی و لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/74007/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول