اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

دشمنان اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند/ اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در شرایط کنونی اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند و اقتصاد مقاومتی در حال حاضر بهترین راهکار است.

دشمنان اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند/ اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست با جمعی از بسیجیان شهرستان دشتستان با تبریک حماسه 9 دی‌ماه اظهار داشت: یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و آگاهی مردم و ابراز وفاداری مردم به مقام معظم رهبری، ولی‌ امر مسلمین جهان، است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: واقعه 9 دی نمای تمام عیاری از ابراز وفاداری مردم به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید مرتبا این واقعه عظیم را واکاوی و ابعاد و جنبه‌های مختلف آن را بررسی کنیم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: عمق واقعه 9 دی و تاثیر این واقعه عظیم در اعتلا و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطوح جهانی از مسائلی است که باید در این زمینه مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: واقعه عظیم 9 دی مدیریت صحیح ولایت فقیه را برای جهانیان به نمایش گذاشت و در این ارتباط سیاست‌مداران بزرگ غرب به صراحت اذعان کرده‌اند که یک سخنرانی و جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی معادلات، برنامه‌ریزی‌ها و هزینه‌های غرب را بی‌اثر می‌کند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: نقش ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران اسلامی، ولایت‌مداری و اطاعت و گوش به فرمان بودن در مسیر فرمایشات رهبری از اصولی است که سبب سربلندی ایران اسلامی در جریان فتنه 88 شد و با این سلاح توانستیم دشمنان نظام اسلامی و دنیای استکبار که با تمامی امکانات کمر به مبارزه با ما بسته بودند را شکست دهیم.

موسوی‌نژاد گفت: از هر فرصت و موقعیتی باید برای بیان و تبیین واقعه عظیم 9 دی و شکست فاحش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره بریم.

وی یادآور شد: شکست دشمنان انقلاب اسلامی ثمره و حاصل بصیرت مردم بود و مردم با حضور پرشور در صحنه، دشمن را دچار شکست کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: فتنه 88 از خرداد ماه شکل گرفت و به عقیده بنده مردم دیر وارد صحنه شدند و اگر از روزهای ابتدایی شکل‌گیری جریان فتنه به مقابله با فتنه‌گران برمی‌خواستند، جریان فتنه در نطفه خفه می‌شد.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود برخی خواص بی‌بصیرت که به پست و مقام و جاه خویش دل خوش کرده بودند و حاضر نبودند از خود برای حفظ انقلاب هزینه کنند و به نطق و نوشته‌ای علیه فتنه‌گران و جسارت آنها اقدام کنند، مردم این حماسه عظیم را خلق کردند و پرونده فتنه‌گران را در 9 دی‌ماه 88 بستند.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: مستکبرین جهان مصالح و منافع خود را در خطر می‌بینند و از این رو در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد اقدامات کثیر و مکرر دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ایم.

دشمنان هیچگاه از پا نمی‌نشینند

وی افزود: دشمنان هیچگاه از پای نمی‌نشینند و هر روز با بهره‌گیری از استفاده از ابزار، استراتژی و رویکردهای جدید در مسیر مقابله با نظام اسلامی ما کوشیده‌اند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی شکست در جنگ و نبرد نظامی، جنگ نرم، ناتو و شبیخون فرهنگی در مقابل ایران اسلامی را تجربه کرده‌اند و امروز اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

وی گفت: دشمن می‌خواهد با تهاجمات و فشارهای اقتصادی ملت ایران را از پای درآورد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را که ثمره خون شهدا است ساقط کند، مدیریت و تدابیر صحیح و کارآمد رهبر معظم انقلاب و ولایت‌مداری و حضور پرشور مردم در صحنه دفاع از ولایت، همچون گذشته دشمن را ناکام می‌گذارد و شکستی مفتضحانه برای ایشان رقم می‌زند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل هر تک دشمنان یک پاتک، در مقابل هر آفند یک پدافند و در مقابل هر حرکت دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق ایستادگی کرده و با پشتیبانی امت ولایت‌مدار ایران اسلامی آنها را شکست داده است.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: ایجاد دلسردی، یاس، نومیدی، تفرقه و چند دستگی بین مسئولان از رویکردهای امروز دشمنان نظام اسلامی است که باید آنها را رصد کرده و با بصیرت و هوشیاری مقابل ایشان ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آنرا بیان کرده‌اند، راهکار خروج از بحران‌های اقتصادی است که دشمنان می‌خواهند برای ما ایجاد کنند و نخبگان اقتصادی کشور باید چارچوب‌های آن را طراحی و تدوین کنند تا به مرحله‌ای برسیم که رضایت امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول