اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

شاکله اسلام بر اساس اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شاکله اسلام بر اساس اقتصاد مقاومتی است.

شاکله اسلام بر اساس اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان ستاد سپاه استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: شهدا بستر ساز ظهور هستند و جایگاه والایی نزد خداوند دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و یادآوری خاطرات دفاع مقدس، گفت: تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در سال‌های دفاع مقدس همچون ماه می‌درخشید.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه پاسداری یک توفیق و یک نعمت است نه یک شغل، ابراز داشت: پاسداری موقعیت و جایگاهی است که امام خمینی(ره) آرزوی آن جایگاه را می‌کرد و شکر این نعمت الزاماتی را می‌طلبد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: داشتن شرایط پاسداری، پاسداری از پاسداری، بصیرت به معنای صحیح، استقامت در بصیرت و شکر نعمت ولایت و مردم ولایتمدار از الزامات شکر نعمت پاسداری به شمار می‌روند.

* نهم دی تنها با 22 بهمن قابل مقایسه است

وی در ادامه به حماسه نهم دی اشاره و افزود: نهم دی از 15 خرداد هم بزرگتر بود و تنها با 22 بهمن قابل مقایسه است؛ چرا که این حماسه عظیم مهر بطلانی بر جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی بود.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده بود که یگانه عامل بقای انقلاب اسلامی، پیوند امت با ولایت است و در فتنه 88 این عامل را هدف گرفت.

این مسئول نهم دی را تجلّی آیات قرآن دانست و گفت: از برکات 9 دی این است که رهبری و مردم بدون واسطه به هم وصل شدند و اگر همه خواص نیز بلغزند دیگر به امت لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به تشریح مولفه‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: چیستی، چرایی و چگونه‌ای از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است و این نوع اقتصاد یعنی اینکه همیشه در برابر عملیات اقتصادی دشمن آمادگی استقامت داشته باشیم حتی بتوانیم در برابر جنگ اقتصادی دشمن دست به عملیات و تهاجم اقتصادی نیز بزنیم.

حاجی‌صادقی افزود: دشمنان می‌خواهند الگوی انقلاب اسلامی را نزد ملت‌های دیگر بشکنند و با فشار بر مردم ما بین آنها و ولایت فاصله ایجاد کنند، اما باید باور کنیم که می‌توانیم و توانمندی داخلی را نادیده نگیریم.

* شاکله اسلام بر اساس اقتصاد مقاومتی است

وی ادامه داد: شاکله اسلام بر اساس اقتصاد مقاومتی است و باید علاوه بر تلاش بر عدم وابستگی به بیگانگان و تکیه بر توانمندی‌های خودی، الگوی مصرف در جامعه را اصلاح و به تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی بها دهیم.

این مسئول وظیفه دلسوزان نظام را درخواست مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان دانست و گفت: امروز مقاومت در برابر دشمن همان عمل صالح است و عمل صالح یعنی تحمل مشکلات اقتصادی تا مرحله عبور از تحریم‌های مرحله‌ای استکبار جهانی و این همان مجاهدتی است که خداوند می‌فرماید به آن پاداش می‌دهم.

* شأن و جایگاه سپاه بالاتر از آن است که خرج افراد شود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به انتخابات در پیش روی، ابراز داشت: تا انتخابات آینده هنوز فرصت باقی است و موضع سپاه این است که شأن و جایگاه این نهاد بالاتر از آن است که خرج افراد شود.

وی دو شرط اساسی برای تصدی مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولایت‌مداری و خدمتگزار مردم بودن دانست و متذکر شد: مسئولان باید حقیقتاً خدمتگزار مردم باشند و آنها را مالک انقلاب بدانند و ابزاری به آنها نگاه نکنند زیرا فریب مردم بزرگ‌ترین خیانت است.

انتهای پیام/68001/ن40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول