اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

روشنگری اقتصاد مقاومتی رسالت امروز حلقه‌های صالحین است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان روشنگری اقتصاد مقاومتی را رسالت بزرگ امروز حلقه‌های صالحین عنوان کرد و گفت: ترویج سخنان رهبری یکی از مأموریت‌های‌ امروز بسیج در پرداختن و اجرای روشنگری اقتصاد مقاومتی جامعه است.

روشنگری اقتصاد مقاومتی رسالت امروز حلقه‌های صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام علی کاروند صبح امروز در جمع مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک طالقانی تویسرکان، ولایت فقیه را رکن و اساس رشد و توسعه همه‌جانبه معنوی و مادی کشور دانست و اظهار کرد: از سال 86 مقام معظم رهبری با دوراندیشی و تدابیر خردمندانه بر موضوع اقتصاد و موارد مانع رشد در آیتم‌های مختلف توصیه‌های مؤکدی به مردم و مسئولان داشتند.

وی با اشاره به مزین کردن سال‌ها به شعارهایی با مضمون‌های اصلاح الگوی مصرف، کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید و حمایت از سرمایه ایرانی اقتصاد مقاومتی، توضیح داد: آینده‌نگری و دشمن‌شناسی در خوانش نقشه‌ها و اهداف طراحی شده دشمنان برای ملت و نظام، امری بسیار مهم و دارای کارکردی راهبردی است که رهبری انقلاب موشکافانه و با نگاه نافذ خود با تحلیل اوضاع و شرایط کشور و جهان مسیر حرکت را برای همه ما روان و شفاف تبیین می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان تحقق اقتصاد مقاومتی در همه سطوح کشور مستلزم به‌کارگیری و اجرای سخنان رهبری است، تصریح کرد: ایجاد فرهنگ و فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف همه بخش‌ها اقتصاد مقاومتی تهدید‌های دشمنان را به فرصت‌های ارزشی مبدل خواهد کرد.

وی اظهار داشت: آسیب‌شناسی، شناسایی نقاط قوت و ضعف از جمله ساز و کارهایی است که در صورت پی‌گیری، واکاوی و بررسی، شاهراه روشنی در توسعه و پیشرفت اقتصاد ایجاد می‌کند.  

حجت‌الاسلام کاروند با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در ترویج و نهادینه کردن فرامین رهبری در بین افکار عمومی به‌ویژه جوانان نقشی کلیدی دارند، افزود: بسیج دیروز با حضور در جنگ سرد جانانه از کشور دفاع کرد و جبهه مبارزه امروز در عرصه اقتصاد باید منسجم با آگاهی کامل با دشمن به مقابله برخیزد.

وی روشنگری اقتصاد مقاومتی را رسالت بزرگ حلقه‌های صالحین عنوان کرد و تصریح کرد: ترویج و تبیین سخنان رهبری یکی از مأموریت‌های‌ امروز بسیج در پرداختن و اجرای نهضت روشنگری اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه در قشر جوان و نوجوان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان بهترین الگو برای اجرای اقتصاد مقاومتی و پیروزی در جنگ نرم با دشمن را دفاع مقدس دانست و بیان کرد: بسیجی باید آگاه و بصیر به مشکلات باشد تا در شناخت و رفع دردهای جامعه توانمند وارد شود.

کاروند در پایان با تأکید بر اینکه معرفی الگوهای خوب و شاخص در همه حوزه‌های زندگی به جوانان و جامعه انتظار و تأکید مقام رهبری است، متذکر شد: دقت کنید دشمن برای معرفی الگوهای رفتاری خود از هر طریقی وارد می‌شود تا شیوه زندگی غرب را با مناسب‌سازی روحیه جوان و نوجوان، نخست به خانواده و سپس به کل جامعه اسلامی ما القا کند.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول