اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسایل سیاسی:

مردم تفاوت اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی را بدانند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: مردم باید به ویژه در برهه کنونی، تفاوت اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی را بدانند.

مردم تفاوت اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حسین ابوترابی عصر امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی در شهرستان گرمسار با اشاره به تفاوت اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ریاضتی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی برای مقابله با فشارها و تحریم‌های اقتصادی همه‏جانبه‌ای است که از سوی دشمنان به کشور اسلامی ما تحمیل می‌شود.

ابوترابی تصریح کرد: ایران اسلامی به جای کوتاه آمدن از اصول خود، مقابل فشارهای وارد آمده مقاومت می‌کند.

این کارشناس مسایل سیاسی یادآور شد: این مقاومت نتیجه همراهی و همیاری مسئولان و مردم با یکدیگر است.

بصیرت نقطه مقابل جهل است

یک کارشناس مسایل سیاسی نیز گفت: بصیرت نقطه مقابل جهل است. بصیرت به معنای دیدن همه چیز و انتخاب یک تدبیر درست در اندیشیدن و عمل کردن است.

حسین ابوترابی اظهار داشت: در طول تاریخ نمونه‌های بی‌بصیرتی مختلف را شاهد بوده‌ایم که در آن افراد ناآگاه و غافل، از بی‌بصیرتی خود ضررهای بزرگی دیده‌اند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) علت سخت به سرانجام رسیدن انقلاب پیامبر(ص) را دو عامل معرفی می‌کند؛ عامل نخست فرصت‏طلب‌ها و منافقانی که در بدنه حکومت و کنار پیامبر حضور داشتند و باعث به وجود آمدن سقیفه و تشکیل حکومت بنی‏امیه و بنی‏عباس شدند.

این کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: عامل دیگری که در ارتجاع امت اسلامی پس از پیامبر(ص) مهم بود، سکوت و پشیمانی خواص بود که باعث شد تا افراد نالایقی برحکومت اسلامی تسلط پیدا کرده و در مبانی آن تغییر ایجاد کنند.

انتهای پیام/2249/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول