اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم تعریف سبک زندگی اسلامی در کشور/ جامعه ایران باید الگوی جهانیان شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تعریف سبک زندگی اسلامی در کشور ضروری است.

لزوم تعریف سبک زندگی اسلامی در کشور/ جامعه ایران باید الگوی جهانیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار داشت: سبک زندگی مشخصه مباحث فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه هر امور جاری در خانواده سبک زندگی محسوب می‏شود، خاطرنشان کرد: جامعه نیز به عنوان خانواده بزرگ انسان مطرح است.

استاندار زنجان با بیان اینکه رفتارهای هر فردی نشات گرفته از فرهنگ، دین، اعتقادات و خداشناسی و جهان‏شناسی وی است، تصریح کرد: امروز با توجه به گستردگی ارتباطات همه کشورها در زمینه مسائل فرهنگی داخلی از مسائل فرهنگی بیرونی نیز متاثر می‏شوند.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی مردم کشور باید بر اساس اسلام و چارچوب‎های دین تعریف شود، اضافه کرد: ایران با غنای فرهنگ اسلامی خود می‏تواند همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 *کمرنگ شدن سبک زندگی اسلامی در کشور

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه برای زندگی سالم در جامعه روش‏ها و سبک‏های مختلفی در دین اسلام بیان شده است، یادآور شد: متاسفانه این سبک‎ها در کشور کمرنگ شده است.

وی با تاکید بر اینکه جمله به جمله مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی قابل تامل، فکر، برنامه‏ریزی و هدف‏گذاری است، ادامه داد: باید در این زمینه اقدام کرد و فقط حرف کافی نیست.

*جامعه ایران باید الگوی جهانیان شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید روش زندگی جامعه ایران در جهان الگو شود، افزود: باید آسیب‎های موجود در این زمینه نیز به حداقل رسد.

وی با بیان اینکه با وجود آسیب‏های مطرح شده در دنیا نمونه هستیم، اضافه کرد: اما با انجام اقدامات مختلف باید بیشتر در این زمینه برنامه‏ریزی شود.

رئوفی‎نژاد با اشاره به اینکه غنا بخشیدن به سبک زندگی مورد توجه همه مسئولان باشد، یادآور شد: باید از ورود برخی فرهنگ‏های خارجی نیز جلوگیری کرد.

*رهبر معظم انقلاب چراغ راه است

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران چراغ راه همه مسئولان و مردم است، ادامه داد: نگاه همه مردم به ایشان و تدابیر ایشان است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول