اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شهید باهنر برازجان:

مسئولان ‌با خدمت به مردم ‌از انقلاب اسلامی‌ صیانت کنند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شهید باهنر برازجان گفت: مسئولان ‌با خدمت به مردم ‌از انقلاب اسلامی‌ صیانت کنند‌.

مسئولان ‌با خدمت به مردم ‌از انقلاب اسلامی‌ صیانت کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا میر عصر امروز در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: نهم دی یک روز تاریخی و مهم بود و گرامیداشت این روز امری لازم است.

وی افزود: تاریخ شاهد جدال همیشگی حق و باطل است و کسانی که از تاریخ درس نمی‌گیرند محکوم به تکرار آنند و این همانند حکایت فرزندان امیه در این سو و آن سوی خندق است که در نهم دیماه 88 خداوند ید بیضایی قدرت خود را به یاری جبهه حق رساند و حق را بر سر باطل کوبید.

میر خاطرنشان کرد: نفاق جدید در حوادث بعد از انتخابات سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی انقلاب را نشانه گرفته بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و پیروی از منطق امام خمینی(ره) این پروژه نه تنها ناکام ماند بلکه با این دروغ بزرگ اعتماد مردم از بین رفته است و انگیزه ملت مسلمان ایران را برای دفاع از انقلاب و نظام بیش‌تر کرد.

وی تصریح کرد: این حماسه محصول تبلیغات صدا و سیما و رسانه‌های دولتی نبود؛ مردم خودشان متوجه دروغ‌گویی و تضاد موجود در جنبش سبز شده بودند، آنها ایمان و اسلام خودشان را در خطر می‌دیدند و به خیابان آمدند.

فرمانده بسیج شهید باهنر برازجان گفت: شعارهای 9 دی، شعارهای همیشگی و کلیشه‌ای نبود، شعارهای جدیدی بود که از پیوند عشق به ولایت، عاشورا و انقلاب و نفرت از دشمنان حریم ولایت به دست آمده بود.

میر خاطرنشان کرد: 9 دی تجمع میلیونی مردم علیه خواص بی‌بصیرت بود یعنی اگر بخواهیم اهداف مردم را برای حضور در حماسه نهم دیماه برشماریم اعتراض به خواص بی‌بصیرت جزء اهداف اصلی مردم بود.

مردم توهین به نمادهای عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز نمی‌پذیرند

وی اذعان کرد: 9 دیماه نشان داد که مردم « اصل انقلاب اسلامی » را با اصل « ولایت فقیه » ممزوج می‌دانند و توهین به نمادهای عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز نمی‌پذیرند.

فرمانده بسیج شهید باهنر برازجان اظهار داشت: حماسه تاریخی نهم دیماه نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی و فرصتی بود که در واکنش به شیطنت دشمنان انقلاب به وجود آمد و مسئولان کشور باید با خدمت به مردم و اثبات کارآمدی از این سرمایه اجتماعی صیانت کنند.

انتهای پیام/2451/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول