اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان :

همیشگی بودن مکتب امام (ره) و اسلام توسط مردم ثابت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان گفت: مردم ثابت کردند مکتب امام (ره) و اسلام فراموش نمی‌شود.

همیشگی بودن مکتب امام (ره) و اسلام توسط مردم ثابت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدابوالحسن میرکریمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: 9 دی یک یادمان و گفتمان از انقلاب اسلامی بود یادمان به این لحاظ که یادآوری ارزش‎های فراموش شده بود و زنده شدن و احیای آن توسط مردم با ندای ولایت که شاهد بودیم مردم در روز 9 دی به میدان آمدند و این یادمان بزرگ را در حمایت از خون شهدا و عاشورای امام حسین (ع) برگزار کردند.

یوم‌الله 9 دی یک گفتمان جدیدی هم از انقلاب اسلامی بود

وی با بیان اینکه یوم‌الله 9 دی یک گفتمان جدیدی هم از انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: گفتمانی که بر مدار ولایت و با محوریت مردم می‎‎چرخید و این بار این مردم بودند که گفتمان بصیرت را پی‎ریزی کردند و متاسفانه برخی خواص بی‎بصیرت در این کارزار مردود شدند و ترجیح دادند ساکت بمانند اما این مردم بودند که نمی‎توانستند ببینند به امامشان توهین شود.

برخی خواص به خاطر منافع حزبی و جناحی‎شان ساکت بودند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان گفت: برخی خواص به خاطر منافع حزبی و جناحی‎شان ساکت بودند لذا 9 دی کف خیابان‎ها ریختند تا باز هم مدافع اول و آخر انقلاب لقب بگیرند.

وی ابراز داشت: در فرصت بعد از انتخابات نظام متحمل هزینه‎های بسیاری شد که می‎توانست با یک درایت و مدیریت توسط افرادی که در انتخابات بازنده و برنده شدند صورت بگیرد و مردم ما این همه دغدغه و هزینه را تحمل نکنند در معادلات سیاسی خوب است که بعد از هر انتخابات بعد از هر برد و باختی به‌هم تبریک بگویند و برای ساختن آینده کشور دست به دست هم دهند و با همکاری هم به ساختن کشور کمک کنند.

در این 33 سال انقلاب روزهای سختی را سپری کردیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه طی این 33 سالی که از انقلاب گذشت، روزهای سختی را سپری کردیم عنوان کرد: در اوایل انقلاب با خطراتی که از جانب منافقان و لیبرال‎ها کشور را تهدید می‎کرد، مردم ما توانستند با درایت امام از این مخمصه عبور کنند.

وی ادامه داد: استکبار در مهرماه 1359 بعثی‎ها را علیه ایران شوراند و هشت سال جنگ علیه ما روا داشتند که طی آن حدود 200 هزار نفر از جوانان و هم‌میهنان ما به شهادت رسیدند و بعد از آن هم در برهه‎هایی از تاریخ انقلاب اسلامی برخی جریانات سیاسی خواستند از نظام انتقام بگیرند.

میرکریمی گفت: اما ملت ما در راه نظام اسلامی و انقلابی که با خون هزاران جوان آبیاری شده هم‌ قسم است که از این نهال نوپا دفاع کند و هیچ یک از این طوفان‎ها در اراده پولادین ملت نمی‎تواند خللی ایجاد کند.

مردم ثابت کردند که مکتب امام (ره) و اسلام فراموش نمی‌شود

وی اضافه کرد: این مردمی که تا به حال پای انقلاب ایستادند و هنوز هم که هنوزه در صحنه‎های مختلفی چون روز قدس، 22 بهمن، 13 آبان و 9 دی به خیابان‎ها می‎آیند تا ثابت کنند که مکتب امام (ره) و اسلام فراموش نخواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما در این اداره کل پاسداشت و لحظه‎نگاری ارزش‎های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و قطعاً این روز بزرگ در برنامه‎های ما جا خواهد گرفت و در آینده بنا داریم برنامه‎هایی را با این محوریت پی‎ریزی کنیم تا مدارک و اسناد این روز بزرگ در گرگان و استان جمع‎آوری شود و آیندگان با ابعاد و پیچیدگی‎های این فتنه عمیق آشنا شوند همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ابعاد این فتنه در 10 سال آینده معلوم می‎شود.

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول