اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از جمع‌آوری 3 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خدابنده خبر داد.

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خدابنده

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص اهمیت صدقه و پرداخت آن در جامعه اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیکوترین راه های مورد تأیید اسلام برای صرف مال، صدقه دادن آن در راه خداست.، اضافه کرد: همانگونه که در روایات اسلامی نیز به آن اشاره شده صدقه موجب رفع بلا می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) بر پرداخت زکات تاکید داشتند، یادآور شد: بر اساس روایات نقل شده پیامبر اکرم (ص) در کمک به دیگران و خانواده‌های نیازمند پیشقدم بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری صدقات توسط کمیته امداد خدابنده افزود: در 9 ماهه سال‌جاری مبلغ 3 میلیارد و 124 میلیون و 859 هزار و 272 ریال صدقه در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است.

کمالی با اشاره به اینکه این مبلغ صدقه از محل 22 هزار و 969 صندوق موجود در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: این صدقات شامل صندوق‌های کوچک، بزرگ و متوسط هستند.

 

*هدف از جمع‌آوری صدقات محرومیت‌زدایی است

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف جمع‌آوری صدقه نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف در جمع‌آوری صدقات محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: محل هزینه صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های فرهنگی، تحصیلی و پرداخت کمک هزینه معیشت به خانوارهای مددجو است.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول