اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرعین:

9 دی روز سرخوردگی فریب خورده‌گان داخلی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان سرعین گفت: استکبار جهانی و فریب خورده‌گان داخلی که هدفشان براندازی نظام بود در 9 دی سرخورده شدند.

9 دی روز سرخوردگی فریب خورده‌گان داخلی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرستان سرعین اظهار داشت: در 9 دی مردم ایران به مستحکم شدن بنیان ولایت و امامت در این سرزمین الهی رای دادند و به تثبیت بنیان انقلاب اسلامی کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از هشت ماه فتنه‌گری و تلاش استکبار جهانی عده‌ای فریب خورده داخلی که هدفشان براندازی نظام بود چنان سرخورده شدند که در تاریخ این کشور چنین حرکت‌هایی می‌تواند به درس عبرت برای دیگران تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان سرعین یادآور شد: انتخابات برای عده‌ای بهانه شد تا به فکر براندازی این نظام باشند اما با اراده خداوند، عزم مردم و بصیرت و ولایت‌پذیری امت ضربه‌ای مهلک به پیکره دشمنان نظام و هدیه‌ای مبارکم به دوستداران حقیقی انقلاب اسلامی بخشیده شد.

اصغری با یادآوری اینکه امام راحل نیز در نهضت عظیم خود در سال 42 حرکت‌اش را با پشتیبانی مردم برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب دشمنان با حربه‌های مختلف در صدد ناکار‌آمد نشان دادن این انقلاب بودند اما آنچنان شکست خوردند که جز بی‌آبرویی برای آنها هیچ تحفه و هدیه‌ای به همراه نداشت.

وی با تشبیه فتنه 88 به جنگ جمل زمان امام علی (ع) تاکید کرد: همان‌گونه که در این جنگ ستیزه‌جویان با حق و حقیقت شکست خورده و خوار و ذلیل شدند در فتنه 88 نیز که یک طرف ملت ایران و طرف دیگر عده‌ای فریب‌خورده داخلی و خارجی بودند به نزاع پرداخته اما عاقبت این فتنه نیز به نفع حق طلبان بود.

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: امروز در چنین اوضاع و احوالی که دشمن کمر همت بسته تا این انقلاب را به سمت خواری و ذلت و تهدید و تحریم سوق دهد آنچه که ضروری به نظر می‌رسد دینداری و بصیرت روز‌افزون ملت و هوشیاری مسئولان در خدمت‌رسانی به این ملت است که سینه سپر کرده و اجازه نمی‌دهند دسیسه‌های دشمن به نتیجه برسد.

اصغری افزود: در عالم خلقت که همه چیز در حال تغییر و تحول است مسئولیت‌ها نیز آمدنی و رفتنی هستند اما آنچه از همه ما باقی می‌ماند خود نام نیک و کار ماندگار چیز دیگری نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از زحمات دو ساله فرماندار سرعین قدردانی و تصریح کرد: برای سرپرست فرمانداری سرعین این شهر غریبه نیست چرا که واحد باید به عمران و آبادانی شهر و دیار خود کمر همت بسته و تلاشی مضاعف داشته باشد.

انتهای پیام/62001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول