اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار خلخال تاکید کرد

ثبت مجمع خیرین مدرسه‌ساز خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال بر تسریع ثبت و ساماندهی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خلخال تاکید کرد.

ثبت مجمع خیرین مدرسه‌ساز خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خلخال اظهار داشت: هیچ اموری بدون مشارکت مردم موفقیت‌آمیز نیست و باید عاشقانه، اعتقادی و دلسوزانه بنیه حرکت به سوی مشارکت مردم در امر مدرسه‌سازی را تقویت کرد، زیرا رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز تاکید بر تحویل گرفتن سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف داشته‌اند که با جلب مشارکت‌های خیرین در حوزه‌های مختلف شهرستان خلخال توسعه خواهد یافت.

محمدی تصریح کرد: شهرستان خلخال در حوزه‌های علم و فرهنگ و هنر سوابق درخشانی دارد و باید تلاش شود این درخشش‌ها در کنار مشارکت‌های مردمی و خیرین مدرسه‌ساز هر چه بیشتر سبب توسعه علمی و فرهنگی شهرستان خلخال شود.

 

فرماندار خلخال اضافه کرد: شهرستان خلخال بیشترین امامزاده‌ها را در سطح استان در خود جای داده است و ما می‌توانیم در این حوزه نیز با کمک خیرین توانمند شاهد رونق بقعه‌ها و امامزاده‌ها باشیم.

این مسئول گفت: به خوبی می‌دانیم که قدم خیر خیرین اکثر مواقع سبب رشد تربیت و تعالی دانش‌آموزان این مرز و بوم شده و باز می‌‌تواند ادامه داشته باشد.

وی افزود: بدون کمک خیرین و مجمع‌های خیریه و تنها با اعتبارات محدود و کمک‌‌ها‌ی دولتی نمی‌توان حرکت سریع و تندی در توسعه علمی و فرهنگی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به مدارس شبانه‌روزی خلخال تاکید کرد.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول