اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

توزیع 3 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در مدارس چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از توزیع بیش از 3 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در بین مدارس این شهرستان خبر داد.

توزیع 3 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در مدارس چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از توزیع بیش از سه هزار قلک احسان دانش‌آموزی در بین مدارس این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چرام اظهار داشت: هم‌اکنون این قلک‌ها بین دانش‌آموزان مدارس شهرستان توزیع شده است و در اسفندماه که مصادف با جشن نیکوکاری است به پایگاه مدارس تحویل داده می‌شوند.

این مسئول با بیان این‌که 70 درصد از کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و 30 درصد از آن در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، گفت: این کمک‌ها برای خرید پوشاک و سایر مایحتاج زندگی برای ایام نوروز دانش‌آموزان مددجو هزینه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که طرح احسان دانش‌آموزی با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آموزشگاه‌های مقاطع ابتدایی و راهنمایی این شهرستان اجرا می‌شود، عنوان کرد: توزیع قلک در بین دانش‌آموزان از جمله کارهایی است که برای افزایش مشارکت مردم در کمک به دانش‌آموزان نیازمند انجام می‌شود.

مظاهری هدف اصلی از اجرای این طرح را توسعه و اشاعه فرهنگ انفاق و صدقه در بین دانش‌آموزان مدارس و مشارکت آنان در عرصه کمک به نیازمندان جامعه عنوان کرد.

وی با بیان این‌که کمیته امداد امام‌خمینی (ره) با اجرای این‌گونه برنامه‌ها سعی دارد با حضور و مشارکت مردم، محرومیت را از جامعه پاک کند، گفت: کمک مالی به دانش‌آموزان نیازمند، ادامه راه ائمه اطهار (ع) در کمک‌رسانی به محرومین و حفظ کرامت انسانی قشر ضعیف جامعه است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان چرام اظهار داشت: مساعدت‌های دانش‌آموزان در پایان جمع‌آوری و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی افزود: محرومیت‌زدایی از اهداف ارزشمندی است که کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در سال‌های اخیر با جدیت در راستای تحقق آن گام برداشته و موفقیت‌های ارزشمندی را در این راستا به دست آورده است.

انتهای‌پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول