اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت گلستان خبر داد

کمک 12 میلیارد تومان خیرین گلستانی به بخش بهداشت و درمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان گلستان گفت: حدود 12 میلیارد تومان خیرین مجمع سلامت توانستند به بخش بهداشت و درمان کمک کنند.

کمک 12 میلیارد تومان خیرین گلستانی به بخش بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام حسین لیوانی صبح امروز همایش مجمع خیرین سلامت و مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اداری مرکز بهداشت شماره یک شهرستان علی‌آبادکتول اظهار داشت: هر جا مردم وارد صحنه می‌شوند کارها به شکل عالی‌تری پیش می‌رود، مجمع‌های شهرستانی، سبب می‌شود، مردم احساس نزدیکی بیشتری به مجمع داشته و با اشتیاق بیشتری در امر سلامت و حل مشکلات بهداشتی شهرستان خود فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: نخستین مجمع خیرین سلامت در استان گلستان، از بهمن 1388 در گرگان شکل گرفت که توانست حدود 60 خیر فعال امر سلامت را در استان شناسایی کند.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان گلستان گفت: در گام بعدی مجمع استانی سلامت، توانست مجمع‌های شهرستان‌هایی را برای جذب و هدایت کمک‌های خیرین در امر سلامت تشکیل دهد که به دلیل نتیجه‌بخش بودن این ایده در استان‌های دیگر نیز اجرا شد.

لیوانی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و درمان به دنبال تامین سلامت مردم جامعه است، اما همه می‌دانیم تامین سلامت و بهداشت جامعه بدون حمایت مردم در توان این وزارتخانه نخواهد بود. 

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان گلستان ادامه داد: بر همین مبنا بخشی در وزارت بهداشت و درمان کشور و استان‌ها تحت عنوان مجمع خیرین سلامت با هدف جذب و هدایت کمک‌های مردمی در حوزه بهداشت و درمان شکل گرفت و با استقبال مردم، این مجمع‌ها در قالب شهرستانی نیز تشکیل شدند.

وی بیان داشت: در شهرستان‌های بندرگز، کردکوی، بندر‌ترکمن، کلاله، گنبدکاووس، مراوه‌تپه، مینودشت، گمیشان و علی‌آبادکتول مجمع‌های شهرستانی سلامت تشکیل شده است و در آزادشهر نیز هفته آینده این مجمع تشکیل خواهد شد و سه شهرستان باقیمانده، رامیان، آزادشهر و آق‌قلا هستند.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان اظهار داشت: از ابتدای تاسیس این مجمع تاکنون با احتساب زمین‌ها، ساخت و سازها و تجهیزاتی که به بیمارستان‌ها اهدا شد، حدود 12 میلیارد تومان خیرین مجمع سلامت توانستند به بخش بهداشت و درمان کمک کنند.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول