اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد

مردم در 9 دی بر فتنه و فتنه‌گران خط بطلان کشیدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: مردم بیدار و ولایت‌مدار در روز 9 دی با حضور یکپارچه خود در اعلام انزجار از فتنه، خط بطلانی بر فتنه و فتنه‌گران کشیدند.

مردم در 9 دی بر فتنه و فتنه‌گران خط بطلان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی نژاد در حاشیه تجمع بزرگ میثاق امت با ولایت اظهار کرد: بروز فتنه در سال 88 عده‌ای از دشمنان انقلاب اسلامی را دور هم جمع کرد تا به نقشه‌های پلید خود جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: نهایت خباثت آنان در ظهر عاشورا بود که آن صحنه‌های دردناک بی حرمتی به مقدسات نهضت سرخ عاشورا و ولایت فقیه را به وجود آوردند.

وی تاکید کرد: اما مردم بیدار و ولایت‌مدار ما در مدت کوتاهی به خباثت و دنائت و پستی آنان توجه کرده و روز 9 دی با حضور یکپارچه خود در اعلام انزجار از فتنه، خط بطلانی بر فتنه و فتنه گران کشیدند.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: جای تأسف است که هنوز پس از گذشت چندین سال از آن جریان هنوز هم عده‌ای به خاطر اینکه بصیرت ندارند و قدرت تشخیصشان کم است به فتنه اعتقادی ندارند.

وی تاکید کرد: با وجود برخی مشکلات و کمبودهای ظاهری موجود همین پایگاه‌های بسیج قریب سه دهه است که در مقابل تمام دنیا ایستاده‌اند و با تفکر غنی بسیجی و حضور در صحنه از اسلام و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مقابل استکبار و فتنه گران دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول