اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلسر:

9 دی روز رسوایی سران فتنه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بابلسر گفت: 9دی روز رسوایی سران فتنه بود.

9 دی روز رسوایی سران فتنه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت الاسلام علی‌اکبر طلابیان عصر امروز در همایش بزرگ 9 دی که در مسجد جامع شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز بسیار بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز بزرگ تا قیام قیامت به عنوان حماسه مردم قهرمان ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

وی افزود: نیاز است که با یک بازنگری راجع به مقدمات و علل 9 دی ببینیم چه چیزی باعث بوجود آمدن این عامل شد و خصوصیتی که راهپیمایی 9 دی را متمایز از راهپیمایی‌های دیگر می‌کرد، چیست.

طلابیان اضافه کرد: مردم خودجوش در شهرهای مختلف به میدان آمدند تا با یک واکنش هماهنگ نارضایتی خود را به سران فتنه اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب شعارهای مردم در حماسه 9 دی حول محور ولایت فقیه بوده است، گفت: در آن راهپیمایی مردم رودربایستی خود را با سران فتنه به کنار گذاشته و انزجار خود را  به تک تک سران فتنه بیان کردند.

امام جمعه بابلسر با اعلام اینکه حماسه بزرگ 9 دی یک مهر حتمی بر حضور علنی سران فتنه در میان جامعه بود که بعد از آن حماسه بزرگ، سران فتنه دیگر جرات نکردند به میان مردم بیایند، اضافه کرد: این یک حماسه بزرگی بود که مردم با وفاق ملی در دفاع از انقلاب اسلامی انجام دادند.

حجت الاسلام طلابیان گفت: بیشتر شعارهایی که در حماسه بزرگ 9 دی توسط مردم گفته شد در حقیقت حول محور ولایت فقیه بوده است.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری مثل انتخابات دیگر بر اساس قانون بوده و هیچ اشتباهی در آن رخ نداد اما عده‌ای با اعتراض به نتیجه انتخابات ولایت فقیه را هدف قرار داده و سعی بر براندازی ولایت فقیه کردند.

حجت الاسلام طلابیان به رابطه خوارج نهروان دوران حضرت علی و مسائل انتخابات و ماجرای فتنه 88 اشاره کرد و افزود: ماجرای نهروان زائیده ماجرای حکمیت صفین است. در آن روز نهروانیان ماجرای حکمیت را بهانه قرار دادند تا حکومت علی را براندازی کنند و ماجرای فتنه 88 انتخابات را بهانه قرار دادند تا علی را زمین‌گیر کنند و دست به براندازی نظام اسلامی بزنند، آنجا حکمیت بود اینجا انتخابات.

انتهای پیام/86010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول