اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

معلمان نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌ دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان با بصیرت می‌توانند توطئه‌های دشمنان اسلام را تشخیص دهند و با آگاه کردن دانش‌آموزان، آنان را نیز در برابر این فتنه‌ها بیمه کنند.

معلمان نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌ دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی حسینی در حاشیه همایش بزرگداشت 9 دی که به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فرهنگیان و معلمان در بیداری آحاد جامعه نقش به‌سزایی دارند.

وی بیان کرد: معلمان می‌توانند با هوشیاری کامل توطئه‌های دشمنان اسلام را تشخیص دهند و با بیان کردن عوامل ایجاد این فتنه‌ها برای دانش‌آموزان، آنان را نیز بیدار کنند تا تحت تأثیر توطئه‌های دشمنان قرار نگیرند.

این مسئول با بیان اینکه مردم باید همیشه در برابر فتنه‌های دشمنان بیدار باشند، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه از جمله معلمان و دانش‌آموزان با کسب بصیرت و آگاهی از توطئه‌های دشمنان به‌راحتی می‌توانند نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

حسینی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از اهداف و ارزش‌های سلامی دفاع کردند، اذعان داشت: آنان در هر فتنه‌ای که در کشور به وجود آمده با تبعیت از ولایت فقیه توانستند آن را خنثی کنند و همیشه در برابر دشمنان اسلام به پیروزی برسند.

نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس شجاعانه و مقتدرانه در برابر دشمنان اسلام مقاومت کردند وبه پیروزی رسیدند، ابراز داشت: تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین رمز پیروزی آنان در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام بود.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم روزهایی که یادآور  حماسه آفریدنی‌های متعدد در تاریخ انقلاب است را نباید فراموش کنند، اذعان داشت: با یادآوری این روزها میتوان از گذشته عبرت گرفت و با درس گرفتن از آن فتنه‌های دشمنان را همواره خنثی کرد.

وی به اهمیت گرامیداشت روزهای تاریخی انقلاب اسلامی مانند 22 بهمن و حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: در روایت بسیاری از ائمه اطهار (ع) تأکید شده است که مسلمانان به مناسبت‌های مختلف روزهایی که توانسته‌اند در برابر دشمنان به پیروزی برسند گرامی بدارند.

نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد در روز عاشورا به مقدسات دین اسلام توهین کردند، ابراز داشت: مردم این کشور برای تو دهنی محکم به آنان در روز 9 دی به خیابان‌ها آمدند و با اعلام انزجار و نفرت خودشان پاسخ محکمی به آنان دادند.

حسینی ادامه داد: سران فتنه سال 88 با همکاری دشمنان اسلام از جمله آمریکا می‌خواستند به اصل نظام و دین اسلام خدشه‌ وارد کنند که مردم این کشور با بصیرت و آگاهی در روز 9 دی فتنه‌های آنان را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب در خنثی کردن فتنه سال 88 نقش بسزایی داشتند، یادآور شد: مقام معظم رهبری با صبر و بصیرت سیاسی توانستند افکار آحاد جامعه را از فتنه‌های دشمنان آگاه کنند و با اتحاد، بیداری و همبستگی اقشار مختلف جامعه توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/77009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول