اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

9 دی فتنه‌گران رو‌سیاه شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: روز 9 دی ماه 1388 خداوند فتنه گران را روسیاه کرد.

9 دی فتنه‌گران رو‌سیاه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب علی داعی بعد از ظهر امروز در همایشی که به منظور گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی با عنوان بصیرت مردمی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در محل سالن اجتماعات معلم تکاب برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در این روز توطئه فتنه‌گران را به خود آن‌ها بازگرداند و سبب روسیاهی آن‌ها شد.

وی با اشاره به حضور خودجوش مردم در این روز، تصریح کرد: مردم با حضور خود در تجمع باشکوهی ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که از انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

داعی با بیان اینکه این حضورها از باور قلبی مردم ایران نشات می‌گیرد، اعلام کرد: باید قدر این ولایت‌مداری مردم ایران را بدانیم.

وی با اشاره به عوامل مهم در شکست فتنه گران در سال 88، گفت: مهم‌ترین عاملی که فتنه‌گران شکست خوردند ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی بود.

داعی با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، اعلام کرد: رهبری قدرتمند در ایران عامل اصلی موفقیت ایرانیان به شمار می‌رود که مردم ایران نیز با تبعیت از فرامین رهبری همواره راه پیشرفت را طی کرده‌اند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام بین مردم ایران، گفت: مردم ایران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی ثابت قدم هستند و در طی این میسر هیچ‌گاه دچار تزلزل نمی‌شوند.

انتهای پیام/61001‌/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول