اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار پورجمشیدیان در نشست روشنگری سیاسی:

بسیجی‌ها اجازه بازگشت فتنه‌گران به صحنه را نمی‌دهند‌/تشریح خیانت‌های اصلاح‌طلبان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: فتنه‌گران امکان برگشت ندارند و بسیجی‌ها نمی‌گذارند مجدداً آنها به صحنه بیایند.

بسیجی‌ها اجازه بازگشت فتنه‌گران به صحنه را نمی‌دهند‌/تشریح خیانت‌های اصلاح‌طلبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان امشب در نشست روشنگری سیاسی و در اجتماع بزرگ مسئولان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان بناب که از سوی سپاه ناحیه این شهرستان ترتیب یافته بود، اظهار کرد: در جریان فتنه سال 88 دشمن تمام ظرفیت‌های خود را در یک صحنه مبارزه فرهنگی، ساسی و اجتماعی به میدان آورد تا ریشه نظام را بکند و برخی افراد نیز که صاحب بصیرت نبودند، به دنبال این بودند که با ایجاد سد در مقابل سیل خروشان مردم، آنها را از حرکت باز دارند و در سال 88 با دستان عوامل داخلی خود انحرافی در مسیر انقلاب ایجاد کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه کسانی ماجرای فتنه 88 را به وجود آوردند که سابقه انقلابی و ادعای یار امام بودن را در پرونده خود داشتند و متأسفانه برخی‌ها فکر می‌کنند ماجرای فتنه 88 یک اتفاق بود؛ بلکه یک حرکت برنامه‌ریزی شده بود و برای ساقط کردن نظام برنامه کوتاه مدت و بلند مدت را داشتند که اسناد آنها در دست است.

تشریح خیانت‌های اصلاح‌طلبان

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی سپس با تشریح گوشه‌ای از خیانت‌های برخی از اصلاح طلبان در دوره گذشته گفت: اینها باید به این ملت و شهدای این ملت پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه محور و برای اصلاحات محو کردن ولایت فقیه در کشور بود؛ خاطرنشان کرد: در دوره اصلاحات در تلاش بودند که جایگاه ولایت فقیه را تشریفاتی نشان دهند.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: ماجرای فتنه سال 88 باید به صورت اساسی بررسی و ریشه‌یابی شود.

وی در عین حال اظهارکرد: جریان انحرافی نیز باید درجای خودش مورد بررسی قرار گیرد و تلفیق کردن جریان انحرافی با جریان فتنه صحیح نیست.

نباید به بهانه برخی مشکلات قضایای فتنه به فراموشی سپرده شود

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی بیان کرد: شرایطی در کشور حاکم است که امروز نباید به بهانه برخی مشکلات، قضایای فتنه 88 به فراموشی سپرده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم به نظام اسلامی علاقمند هستند و انگیزه دفاع از این حکومت را دارند؛ تأکید کرد: از این رو مردم در 9 دی حماسه‌ای دیگر خلق کردند که منشاء تحولات بسیار بزرگی در کشور شد که یکی از آنها برگشتن آرامش به کشور بود و در ماجرای حماسه 9 دی همه مردم با تمام تفکرات و بینش‌های سیاسی وارد صحنه شدند و جریان فتنه را شناختند.

فتنه‌گران به هیچ وجه حق حضور در انتخابات را ندارند

سردار پورجمشیدیان همچنین به تلاش دشمنان برای برگرداندن مجدد فتنه‌گران به صحنه سیاسی و انتخابات اشاره و تصریح کرد: با اصلاح‌طلب‌هایی که اصول و ارزش‌ها و اساس نظام را قبول دارند، کاری نداریم. ولی فتنه‌گرانی که در سال 88 آن صحنه‌ها را به وجود آوردند، به هیچ وجه حق حضور در انتخابات را ندارند و حالا تعدادی از آنها برای آمدن به صحنه تعیین تکلیف می‌کنند و شرایط تعیین می‌کنند.

وی تأکید کرد: فتنه‌گران امکان برگشت ندارند و بسیجی‌ها نمی‌گذارند مجدداً آنها به صحنه بیایند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی به اهمیت انتخابات آتی ریاست جمهوری درکشور نیز اشاره کرد و گفت: مردم باید حواسشان جمع باشد تا آنها برنگردند.

وی از مردم خواست تا در انتخابات آتی ریاست جمهوری مراقب برگشت فتنه‌گران و جریان انحرافی که احتمالاً مشکلاتی را به وجود آورند، باشند تا با انتخاب فردی اصلح، دولتی ارزشمند و اسلام محور در این کشور حاکم شود.

انتهای پیام/60004/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول