اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک اعلام کردند

9 دی امید معاندان نظام را به یأس تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار این شهر در پیامی به مناسبت یوم‌الله 9 دی به عنوان روز یأس و ناامیدی معاندان نظام و فریب‌خوردگان حقیقی یاد کردند.

9 دی امید معاندان نظام را به یأس تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این پیام مشترک که عصر امروز انتشار یافت، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی و اکبر نیکزاد با گرامیداشت یوم‌الله 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کردند: یوم‌الله 9 دی که حقیقتاً نمودی از بصیرت ارزشمند و میثاق ملت همیشه سرافراز ایران با ولایت و جامعه است یکی از پرافتخارترین رخدادهای تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود که نمود دیگری از عشق حسینی و عزم خلل‌ناپذیر این ملت بزرگ را در مقابل دیدگان جهانیان و همه وجدان‌های منصف به نمایش گذاشت.

در بخشی از این پیام آمده است: در 9 دی سال 88 الطاف بی‌کران حضرت حق یک‌بار دیگر شامل حال ملت ایران شد تا در یکی از حساس‌ترین زمان‌ها عزم راسخ خود را در صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خون‌های پاک شهدای والامقام به فعلیت برسانند و چون دریایی پاک و بی‌کران با پاسخی قاطع به همه آنهایی که دلداده تبلیغات سوء ‌دشمنان بودند امید فریب‌خوردگان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند.

در بخش پایانی این بیانیه با تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به مردم ولایتمدار اردبیل از درگاه با عظمت رب جلیل خواسته شده تا همواره عنایات خواسته خود را شامل حال همه مردم و خادمان جامعه اسلامی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در گرامیداشت 9 دی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهر سرعین و در گرامیداشت این یوم‌الله عظیم گفت: مردم ایران با عزمی راسخ در 9 دی دندان طمع استکبار را کشیدند و به آنها فرصت ندادند تا بیش‌تر از گذشته در این سرزمین ارزشی جولان دهند.

ذکی‌الله خوشبخت 9 دی را نقطه کمال ارزش‌مداری‌ها و حفظ اصول انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: از این جهت 9 دی در تاریخ این کشور ماندگار شده که مردم در دفع فتنه‌ها و خنثی کردن توطئه‌ها از شیوه حضور بی‌بدیل خود استفاده کردند.

همچنین حجت‌الاسلام علی واحدی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در سخنانی تصریح کرد: در 9 دی صف فتنه‌گران و مردم از همدیگر جدا شده و حیله آنها نیز نقش بر آب شد.

وی با اعلام اینکه عبور از فتنه سال 88 تنها با هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب امکان‌پذیر شد، خاطر نشان کرد: اگر خواص در آغاز فتنه کوتاهی نمی‌کردند، فتنه‌ 88 در همان روزهای نخست خاموش می‌شد.

احمد نوری فرمانده سپاه عشایری استان نیز در پاسداشت 9 دی در شهر اصلاندوز بیان کرد: تمام مناصب که پشت سر مقام معظم رهبری است باید همه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشند و اگر می‌خواهیم اسلام قدرت داشته باشد و مقتدر و با عظمت به پیش برود باید قدر این نعمت ارزشمند را بدانیم.

علی رحیمی امام جمعه شهرستان نمین نیز در گرامیداشت 9 دی از حماسه خلق شده توسط مردم به عنوان الطاف خفیه الهی یاد کرد و ادامه داد: بدون شک انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر پایه ارزش‌ها است که در آن اسلام و حقانیت آن نمودی واقعی پیدا کرده است.

انتهای پیام/62004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول