اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

گناه خواص و ساکتین فتنه کمتر از فتنه‌گران نبود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: گناه خواص و ساکتین فتنه 88 کمتر از فتنه‌گران نبود.

گناه خواص و ساکتین فتنه کمتر از فتنه‌گران نبود

به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اتحاد و همدلی مردم و رهبری امام خمینی و اطاعت از ولایت فقیه به همراه کمک خداوند بزرگ و امام زمان(عج) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد ولی دشمن در سال 88 اختلاف و تفرقه بین مردم را نشانه گرفته بود.

وی افزود: در شرایط غبارآلود عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف و برخی بی‌تفاوت شدند و گناهی که ساکتین در فتنه 88 مرتکب شدند کمتر از سران فتنه نبود زیرا خواص بی‌بصیرت حتی یک کلمه در دفاع از نظام و رهبری نگفتند.

رکنی حسینی اضافه کرد: نخستین فتنه پس از رحلت پیامبر اسلام و خانه‌نشینی حضرت علی(ع) و دومین فتنه در حادثه کربلا و شهادت سالار شهیدان و سومین فتنه تاریخ اسلام در سال 88 رخ داد که به بهانه تقلب در انتخابات و با هدف نابودی نظام بود که خطر آن بسیار بیشتر از حوادث و رخدادهای انقلاب اسلامی بود زیرا فتنه‌انگیزان ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت را نشانه گرفتند و آنچه باعث برچیدن آن شد حضور حماسی و پرشور مردم در حماسه تاریخی 9 دی بود.

خطیب جمعه بردخون ادامه داد: به همه کسانی که خوابند یا خود را به خواب زده‌اند و دل به سران فتنه بسته‌اند نصیحت می ‌کنم اندکی بیندیشید و مانند حر توبه کنید و لجاجت را کنار بگذارید که هر راهی غیر از ولایت گمراهی و اشتباه است.

امام جمعه بردخون با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: دشمن در تلاش است مانع حضور مردم شود پس وظیفه مسئولان و دلسوزان نظام این است که سخنی نگویند که مردم را دلسرد و ناامید کند بیایید منافع عمومی را بر منافع مصالح شخصی ترجیح دهید.

وی تصریح کرد: در شرایط تحریم و فشار سخت اقتصادی دشمن هستیم چرا سخنی بگوییم که دشمن شادکن باشد و در شرایطی که بیکاری به‌ویژه در میان قشر جوان وجود دارد نمک بر زخم آنان نپاشیم این پست و مقام‌ها ابدی نیست که اگر اینگونه بود به ما نمی‌رسید پس دعواها برای چیست، از انقلاب که امانت امام و شهدا است پاسداری کنیم و از اهداف شخصی دست برداریم تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

رکنی حسینی با اشاره به نشست شورای همکاری خلیج فارس گفت: سران این شورا در بحرین جلسه گرفتند و اعلام کردند که جزایر سه‌گانه متعلق به امارات است ولی آنان که نوکر آمریکا و انگلیس هستند و حرف اربابان خود را تکرار می‌کنند و نیازی به این جزایر ندارند و این جزایر جزء لاینفک خاک ایران اسلامی است.

وی با ابراز تأسف از جنایات در بحرین و سوریه گفت: هزاران نفر در بحرین کشته یا زندانی شده‌اند و افراد زیادی در سوریه و فلسطین به خاک و خون کشیده می‌شوند ولی هیچ حرفی نمی‌زنند پس با دم شیربازی نکنید زیرا ایران عرصه شیرمردانی است که رژیم طاغوت را ساقط کردند.

انتهای پیام/66003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول