اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع):

فتنه‌گران در ردیف دشمنان ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: هر کسی قصد ایجاد فتنه به طور خواسته یا ناخواسته داشته باشد در ردیف دشمنان ملت ایران قرار می‌گیرد.

فتنه‌گران در ردیف دشمنان ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله محمدحسن اختری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: ملت ما در 9 دی سال 88 حماسه و عظمت بزرگی را رقم زد و مردم در کرمانشاه ولایت‌مداری خود را اثبات کردند.

اختری ادامه داد: ملت همواره در صحنه‌های مختلف پایبندی خود را به انقلاب ثابت کرده و در مواقع حساس از انقلاب دفاع کردند.

وی حماسه 9 دی مردم مسلمان ایران را در مقطعی حساس اعلام کرد و گفت: آنجا که به ولایت و انقلاب جسارت شد، مردم توانستند توطئه‌ها را خنثی کنند و اندیشه مردم ما از حضور در خیابان‌ها به دلیل اعتقاد به دین و اهل بیت (ع) بود.

وی یکی دیگر از عوامل را یکپارچه بودن مردم در سایه هدایت‌های پیامبرگونه امام (ره) دانست و گفت: هر کدام از توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان طی این سالها می‌توانست یک کشور را نابود کند اما مردم با اطاعت از مقام معظم رهبری و با بصیرت و آگاهی به اعتقادات ریشه‌دار دست پیدا کرده‌ و از گرفتاری‌ها نجات پیدا کردند.

وی با اشاره به بصیرت از دیدگاه امام علی (ع) گفت: بصیر کسی است که گوش می‌کند و درباره صحیح یا ناصحیح بودن آنچه شنیده است تعقل می‌کند.

اختری بیان داشت: در طول تاریخ دشمن از ناآگاهی مردم سوء استفاده کرد و باید توجه داشت که مراقب نیرنگ‌های دشمن باشیم.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) تأکید کرد: امروز در مقطع حساسی هستیم و انتخابات را پیش رو داریم و ممکن است کسانی هم بخواهند سوء استفاده کنند و دشمن منتظر است تا توطئه‌های خود را اجرا کند.

اختری خاطرنشان کرد: همه باید توجه داشته باشند آمریکا و هم‌پیمانانش با عناوین مختلف مانند آزادی و آزادی بیان درصدد فریب مردم هستند اما خود آنها با حمایت از تروریست‌ها در سوریه و ظلم به مردم بحرین نشان دادند جز دروغ چیز دیگری نمی‌گویند.

وی تصریح کرد: هر کسی قصد ایجاد فتنه به طور خواسته یا ناخواسته داشته باشد در ردیف دشمنان ملت ایران قرار می‌گیرد و رهبر معظم انقلاب آنچه توصیه می‌فرمایند برای عظمت ما است.

اختری در پایان گفت: رقابت انتخاباتی جای خودش را دارد و باید رقابت انتخاباتی به شکل سالم باشد.

iانتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول