اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گچساران:

خواص بی‌بصیرت در گرداب فتنه 88 غرق شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه گچساران گفت: آن‌چه در فتنه 88 بیش از هر چیز نمود پیدا کرد رونمایی از چهره خواص بی‌بصیرتی بود که در گرداب این فتنه غرق شدند.

خواص بی‌بصیرت در گرداب فتنه 88 غرق شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز آیین بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه امروز و با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان، مسئولان ادارات و نهادها، هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

خواص بی‌بصیرت در فتنه 88 آب به آسیاب دشمن ریختند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین، دانشگاهیان را افسران و سربازان جنگ نرم خواند و اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس با مبارزه جانانه و نفس‌گیر به دنیا آموختند که دوران ظلم و ستم به سر آمده است.

جهانگیر انصاری بیان داشت: فرزندان غیور انقلاب اسلامی آن چنان درسی به دشمنان دادند که برای همیشه تاریخ درس عبرتی بزرگ برای آن‌ها شد که دیگر جرأت تعرض به این مرز و بوم را نداشته باشند.

وی با اشاره به پیروزی‌های مکرر ملت ایران در جنگ سخت تأکید کرد: دشمن که دید در جنگ رو در رو تاب توان در مقابل رزمندگان را ندارد به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورد.

انصاری توجه مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری را در این برهه از زمان استثنایی دانست و گفت: مردم شریف ما با بصیرت، زمان‌شناس و دشمن‌شناس، گوش به فرمان ولایت هستند و بدون توجه به خط و مشی سیاسی با تمام وجود از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: فتنه سال 88 را دشمنان ملت ایران طراحی کردند و برخی خواص بی‌بصیرت و فریب خوردگان، آب به آسیاب دشمن ریختند.

انصاری با اشاره به برنامه‌های متنوع دشمن در باب مدگرایی، سیاسی و تجزیه طلبی، کودکان، نوجوانان و جوانان در شبکه‌های ماهواره‌ای تأکید کرد: باید همانند دوران دفاع مقدس بدون توجه به زمان و مکان با ایثار و از خود گذشتگی مانع از تلفات خانمان‌سوز فرهنگی شویم.

انصاری خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم با تلاش شبانه‌روزی می‌خواهد پرچم عاشورایی را از دست ما بگیرد تا بعد از آن به راحتی بر ملت ما غلبه پیدا کند.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول