اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول مطرح کرد

دشمن در تدارک فتنه بزرگ‌تر از فتنه 88

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: دشمن به دنبال راه انداختن فتنه‌ای مانند فتنه 88 است و باید در این‌باره بسیار هوشیارانه عمل کرد.

دشمن در تدارک فتنه بزرگ‌تر از فتنه 88

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: دشمن در تدارک فتنه‌ای جدید است و آنچه دشمن را ناکام می‌کند حضور در صحنه مردم و بصیرت آن‌هاست.

وی افزود: هوشیاری مردم در برخورد با فتنه‌های مشابه فتنه 88 بسیار زیاد است و به این دلیل نیازی نیست مردم را جهت‌دهی کرد ولی مسئولان باید در این باره هوشیاری بیشتری داشته باشند.

قاضی دزفولی خاطر نشان کرد: دشمن در 9 دی ناکام شد و به این دلیل در شرایط کنونی تحریم و فشار را در دستور کار قرار داده زیرا دیگر یارای مقاومت مقابل ملت ایران را ندارد.

وی با اشاره به واقعه 9 دی تاکید کرد: در واقعه 9 دی مردم به پشتوانه رهبری معظم انقلاب در صحنه حاضر شدند و به این دلیل باید این روز را روز ولایت فقیه و بصیرت نام نهاد.

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: مردم با حضور به موقع و صحیح خود در صحنه های اجتماعی فتنه‌های جدید دشمن را نابود از بین می‌برند و در این راستا هوشیاری مردم بسیار زیاد است.

وی با اشاره به شرایط کنونی شهرستان دزفول تاکید کرد: مایل نیستم خطبه‌های نماز جمعه از رادیو دزفول پخش شود و باید تکلیف این رادیو مشخص شود.

رئیس شورای فرهنگی عمومی دزفول تاکید کرد: اگر لازم باشد خطبه‌های نماز جمعه را از بلندگوی مسجد جامع و یا امامزاده سبزقبا پخش می‌کنیم و در اطلاع رسانی به مردم مشکلی نداریم.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول