اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

عاشورا به کمک انقلاب اسلامی در فتنه 88 آمد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: عاشورا به کمک انقلاب‌اسلامی آمد تا در فتنه 88 آسیبی به این نظام مقدس وارد نشود.

عاشورا به کمک انقلاب اسلامی در فتنه 88 آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: در فتنه 88 دشمن از همه حربه‌های خود استفاده کرد و تلاش کرد تا عرصه را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی تنگ و تنگ‌تر کند و به این دلیل عاشورا بود که به کمک آمد و مانع از وارد شدن آسیب به این کشور و نظام مقدس شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با توهین به عاشورا و هتک حرمت خود را نابود کرد، افزود: شعارهایی که در روز عاشورا سر داده شد نشان از اوج بغض فتنه گران با عاشورا و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 9 دی حماسه‌ای است که فتنه را خنثی کرد، تاکید کرد: 9 دی باعث شد تا همه خدعه‌های فتنه گران در جامعه خنثی شود و فتنه گران نابود شوند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی مقاومت می‌کند، افزود: ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی مقاومت می‌کند و در این مقاومت نیز از هیچ تهدید و تحریمی ترس ندارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به انتهای راه رسیده است، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با تهدید‌ها و تحریم‌هایش نشان می‌دهد که در بدترین شرایط تاریخی خود قرار دارد و به این دلیل باید از این فرصت استفاده کرد و در ایستادگی مقابل استکبار جهانی استوار بود.

وی با اشاره به اینکه نباید وحدت را در جامعه از بین برد، خاطر نشان کرد: برهم زدن وقت به نام دفاع از قوه مجریه، دفاع از استقلال قوه قضائیه و دفاع از مجلس که همیشه در راس امور است بر خلاف سخنان رهبری معظم انقلاب است و باید درباره این مسائل بسیار هوشیارانه عمل کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر افزود: برهم زدن وحدت در جامعه امروز تنها باعث امیدواری دشمن به حرکت‌های بعدی خواهد شد و چنین اقداماتی گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن برای اختلاف‌های مسئولان برنامه ریزی کرده است و نباید مجال حرکت به دشمن داد و فرصت داد تا برای برهم زدن اوضاع برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/72006/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول